Friday, October 15, 2010

Kalau Ada Rezeki, Alhamdulillah...

Pukul 3 petang ni boleh kita ramai ramai dengar Bajet 2011.... 

Harapnya ada lah jugak berita baik untuk kita... 

Kalau bukan untuk kakitangan awam pun... untuk semua Rakyat Malaysia kan... 

Mana la tau kan... ada rezeki.. alhamdulillah la... 

Apa pun.. tak sabar nak tunggu pembentangan Bajet 2011 petang ni... 

Kalau tak dapat dengar sendiri pun.. mesti akan ada reporter tak berbayar buat liputan nanti... jadilah... 

Bes nye kalau ada berita baikkkkkkkk untuk semua kan.. aminnnnn.. hehehehehe

7 comments:

..nOj.. said...

saya mendoakan supaya ada berita baik utk kte seme contohnye seperti :-

1. harga minyak turun (tensi tensi kalo sebut hal minyak ni)

2. diadakan taska permata diseluruh negara.

tu je harapan saya utk bajet kali ini.

eima said...

harapan aku tentu la ... bonus ... yeay ....

umilia said...

aku dgr kate dpt bonus..pstu kate dpt pelarasan gaji baru tp elaun cola ditarik blk..ntah..kite tggu je mane yg btul..tp hrp2 adela berita gembira utk kite sume..

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

aku takmo mengharap sangat...cuma cam noj gak ar...harap taska permata tu diwujudkan banyak lagi...nak amik alih seme taska yang ada pun bagus gak...kan kan...

Ena said...

mrmm.. yela kan echa..
kalo ada adala... kalo tak de tu.. jgn nangsi guling2 pulak.. hoho

Nana said...

aku doa2 org gomen ada bonus hhehhehe aku bukan org gomen tp tumpang en somi hahahha

Nia said...

dapat RM500 kan? ok lah tu, saya tumpang suami aje..hehe