Tuesday, October 12, 2010

Pengubat Kemarahan...

Walaupun ada TIPS mengatakan jangan selalu apdet gambar makanan... 
tapi bagi aku makanan adalah pengubat kemarahan... 

Jadinya.. aku adpet gambar semalam... 
Pizza Hut kat Shah Alam ni.. hehehehehe... 

Sedap air ni... Citrus Tea... sejukkkkkkkk satu badan...
Ni Kid's Meal... 
Tapi aku yg makan... 




Saya pun sayang jugak suami saya.......... 
Eh. Lupa.. saya sayang keluarga saya... Muaahhhhh.. hahahahaha


Ok.. dah makan.. jom balik... 
Jauh sket la pegi makan pizza kan... 
Tengok la.. esok lusa kita try pizza hut kat penang plak ke.. perak ke... :p

Apdet ringkas ngan gambar sket je.. 
Letak gambar banyak banyak pun orang meluat... 

Citer banyak banyak pun orang meluat jugak... 
Jadi kita citer sikit sikit jeeee.. kalau boleh... satu entry satu gambar... 

Tak pun entry takde gambar.. nantilah... akan dipraktikkan TIPS dari noj tu... 

10 comments:

Ahkak Geli said...

ala, entry aku panjang gile tapi tatau citer tu pun kena jugak ke?
camne nak tulis blog secara berkesan ni..bole tak awak plak advais?

..nOj.. said...

tu ke meatball yg slalu ko mkn tu. eh nape nmpk cam sedap plak. nk kena test ni gamaknye

~aSHa~ said...

nti dtg la makan di kemaman lak..selalu org cari makan di kemaman tau...

Unknown said...

apehei meatball tu nampak sedappp sesangat, kalo kat ipoh ni buruk bebeno rupernye, heheheh :)

Drama Mama said...

apakah tips nya??? sila shareeeeeeeee! meatballs..yummy! nak gi pixza hut plak!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Echa said...

ms geli... nak advise secara percuma tak dapek la... kita sekarang biarpun kawan kawan.. berkira okkkkk..hahahahahahhaa

Echa said...

noj.. memang sangat sedap.. nak makan lagi ni nanti..

Echa said...

asha... aku memang ada plan nak pegi makan kat kemaman tu.. nanti ko siapkan duit belanja je... dah ready seme.. aku datang makan.. heheehhe

Echa said...

ieda.. aku kansel la nak makan pizza kat perak.. hehehehehehe...

Echa said...

drama mama.. sedap.. sedap.. sedap... jom kita makan meatball lagi meh...