Wednesday, December 22, 2010

Waras ke Tak Waras?

Bayi kerap menangis koma dibaling bapa

Bayi kerap menangis koma dibaling bapa.
Bayi kerap menangis koma dibaling bapa.
Mangsa bengkak di kepala tak sedarkan diri

MELAKA: Seorang bayi berusia sembilan bulan koma akibat pendarahan dalaman otak, akibat dipercayai dibaling bapa kandungnya ke atas katil selepas kerap menangis, di kediaman mereka di Jasin, dekat sini, Ahad lalu.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Raja Shahrom Raja Abdullah mengesahkan kejadian itu dan berkata pihaknya sedang menjalankan siasatan menyeluruh mengenainya.


* Sumber dari Berita Harian Online


*******************************************************************************************************************************


Komen aku : Perbuatan orang tak waras! Tu bapa kandung tu.. apa punya bapak... :(

12 comments:

eima said...

ilang akai kot ...
rasa tak leh nk sabo jgn branak ...

Kaseh said...

bukan saja tak waras..bongok pun ada.. patut kena hukum sebat pastu jail seumur hidup je org camtuh..

hell kitchen said...

the father aint got no brain...

Echa said...

eima... bukan pak dia yg beranak.. tu sesedap rasa je nak campak... bini dia yg beranak.. sakit tul ati baca berita ni...

Echa said...

kaseh..

memang bongok... anak sendiri tu... takde otak

Echa said...

HK..

memang takde otak tu olang.. tikam sampai mati je

ayang said...

mmg tertekan kalo anak 'sawan tangis' tapi.. tahan jek la kan??
melalak gitu pun sbb ikut baka dia la jugak..

Echa said...

ayang..

ayat ko yg last tu aku tak tahan wei... hahahahahahhaa.. betul jugak tu... tapi tak patut wei buat anak gitu...

nasazfrog... said...

kesian betul tgk budak tu erk,,, ape la punya bapa camtu,,, baran la tu,, eee kejam...

Ieda Al-Habsyi said...

gilaaaaaaaaaa! kesian budak tu!

Nana said...

ni bukan kata tak waras lagi dah
mereng sewal biol seme ada

Drama Mama said...

scary kan! huhuhu

http://twinkywinkystars.blogspot.com