Tuesday, December 28, 2010

Sampai Bila Nak Berblogging?

Kadang-kadang terpikir jugak... 

Sampai bila aku ni nak berblogging?

Sampai tua ke?? 

sampai dah ada cucu?? heheheheheh... 

Esok esok dah tua ni.. idea tu macam la banyak sangat.. 

Sekarang yang masih muda remaja ni.. idea pun kureng dah... 

Kalaunya esok dengan cucu rajin lagi nak keluarkan kamera amik gambar makanan... 

Amik gambar baju baru beli ke kan... hehheheeh.. rajin ke lagi masa tu?

Ini kalau aku la kan... 

Tapi tak mustahil kan.. masa tunggu duit pencen.. duit nuff pun dapat jugak lagi.. hahahahhaa.. 

Ok la tu... Kalau ada kemahuan tu... boleh aje... 

Kalau pikir pikir masa akan datang ni.. nak tergelak pun ada.. 

Ntah pape je... :p

6 comments:

atty's said...

kty ada terpikir jugak.
sampai tua ke.ada ke org nak baca blog org tua..atau pun layan je lah..kiranya online diary.

Ena said...

SELAGI JARI BOLEH MENGETIP!! NGEEE.. YELAH TU.. KUI3X..

ciK mOt ©™ said...

sampai dah sampai satu tahap yang bosan yakmat...dah sampai masa itu, blog sudah tidak dipandang lagi...

MRS. K said...

belum terpikir lagi

~Miss Sukasih~ said...

Btl gak kan..sampai bler nak blogging nie kan..tp akan dtg entah blog nie dah x yah nak susah2 nak taip cmni lg entah agak nyer..men tulis atas angin terus masuk dlm komputer...hehehehe

::Mamalyna:: said...

aku nie baru 4 hari cuti dah malas...muda lagi nie, tua2 nanti tak tauler...