Thursday, December 2, 2010

Mari KIta Tengok RAbbit @ Arnab...






Lawak gile tengok muka arnab ni terselit celah sangkar dia.. hehehee

Eh... lawak ke cute??? Cute kot... 



Cubaan pertama bagi arnab makan... 

Cute kan arnab ni.. Aqeef cam pelik je tengok... first time ke?? entah.. tak ingat... 

Tapi memang nampak kekaguman dia tu la.. heheheheh.. 

kekaguman a.k.a kejakunan... :p

Tak payah susah susah pegi taman arnab ke.. zoo ke... 

Tengok je kat tepi kedai makan masa kitaorang sarapan aritu.. 

Jimat kos.. hehehehehe... 

7 comments:

*Miss Geli^ said...

aku dulu dulu masa kat kg, ada gak bela rabbit..tapi tatahan la bau busuk..

Ieda Al-Habsyi said...

eheheh! ingatkan kak echa yang bela :)

Echa said...

ms geli... ada bau sikit kan.. aku takde la nak bela kot.. setakat tengok amik gambo gini boleh la.. lagipun dia ada hama kot.. anak aku mana boleh dekat sangat...

Echa said...

ieda.. aku bela anak ikan je.hahahahahhahahha

ciK mOt ©™ said...

dah lama teringin bawa anak2 p engok rebit...hurmm...tolong bawakan...

Echa said...

cik mot.. aku pun kebetulan sarapan.. tepi tu dia bela arnab.. pree je ... heheheehheh. meh la datang sarapan kat sini.. nanti lunch ko balik putrajaya balik..

Mariana said...

comey arnab
dah follow u