Thursday, December 23, 2010

Dividen ASB

Dividen tahun ni diberi sebanyak 8.75 kan... 

Kalau banyak tabungan.. banyak la dividennya... 

Cam aku ni.. ada la baper hengget dalam ASB tu... :)

Jadinya dividen pun tak banyak makan kan... 

Tapi bagus menyimpan kan... aritu alhamdulillah jugak.. 

Aqeef pun ada dapat dividen untuk ASW dia... dapat la dalam ratus jugak... 

Tapi apa pun.. tinggi lagi bunga ptptn kan.. hahahahahha... tetiba je nak sentap ngan PTPTN... 

Eh... tengok iklan kat tb kan?? 

'Jangan Jadi Kacang Lupakan Kulit' yeeeeee... 

Yg pastinya.. aku takkan lupakan kulit kacang yang 'mahal' tu... 

Hahahahahhahaha... 

Entry camni tak salah kan aku buat... kalau salah.. mahap la ye.. 

pepetang ni memang entry kena emosi sikit... Tetiba jegh.. :p

6 comments:

umilia said...

oh ptptn..bilela nak hbs byr ni..adeh..

MRS. K said...

yang, buat la loan ASB tu.. takkan rugi punya.. huhuhu...

duit kwsp dulu i beli sijil asb.. hehehe.. at least ada jugak simpanan kan?

Kaseh said...

echa, mrs k, mmg yg buat loan takkan rugi kan.. alhamdulillah tinggi gak dividen taun ni eik..hehe

Drama Mama said...

saya sukaaaaaaaaaaaa entry ini! wakkakakakaka!

pstt..tengah mengira-ngira dividen ASB...hehehe

http://twinkywinkystars.blogspot.com

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

akak pun buat loan asb.. mmg masyuk.. buat la echa, mmg tak rugi.. alhamdulillah

ayang said...

haah betul ckp kak mimi tu.. kire cam kite menabung tetiap bulan n ujung2 dpt dividen n siap bonus lg.. kire awal tahun jd cam org kayakaya kejap.. hahaha