Wednesday, December 8, 2010

Walaupun Hujan.. Majlis Tetap Berjalan Lancar

Sekarang musim hujan kan.. 

Dan sekarang ni jugak la musim orang kawen.. Sana sini orang kawen.. 

Jadinya.. sana sini pun makan pree.. :)

Dah jumaat aku mc... Hari sabtu.. aku pegi melantak lagi... 

Fancy kad kawen dia kan.. skang ni memacam pattern kad dah.. lelawo aku tengok...

Sepanjang jalan tu.. hujan.. masa aku tiba.. orang tengah berarak.. 
Kemain lambat lagi aku datang.. hehehehehe.. 

dah bajet datang nak makan kan... 
Sampai ke sudah hujan tak berhenti.. 

apa pun.. majlis tetap berjalan lancar... 
Tahniah kepada pasangan pengantin.. 
Moga kekal hingga ke akhir hayat.. aminnnnnn.... 


Oh ye.. ni dua keping je gambo sempat amik... 
itu pun masa dalam kete je... 

Ujan lebat leceh.. nak pegang anak lagi.. pegang adiah.. nak kuarkan kamera.. 
Mau terhempas kamera aku kat situ... 

Tapi lawo pelamin dia... merah putih.. hehehehe... 

6 comments:

Farra Dhelina said...

asal cuti sekolah je, org kawin..asal org kawin je, cuti sekolah..ekekeke..

eynda said...

Suka tengok kad kawin tu...dulu2 naper la tak sekreatif sekarang hihi...

Ieda Al-Habsyi said...

mane gambo pelamin kak? hehehe :)

Echa said...

farra.. bukan... hehehehe.. asal ujan je orang kawen.. asal orang kawen je ujan. hehehee

Echa said...

eynda.. skang ni memang memacam pattern kad kawen.. tempah online je.. siap..

Echa said...

ieda.. aku dah cakap tadi.. demi keselamatan kamera aku.. aku harus simpan... tak sempat nak mik gambo bagai.. ehehehee.. hujan wei...