Tuesday, December 28, 2010

Selesai....

Dah lewat sebenarnyaaa... 

Sekarang baru terkial-kial nak settlekan hutang bil api.. bil air... astro bagai... 

Sekarang dah register online je... sangat ketinggalan... 

Orang seme dah dok bayar depan pc je... Aku je rajin sangat jalan ke pej. pos mini depan ni.. :)

Bukan pe... memang boleh print penyata tu kan.. 

Tapi aku cam tak konpiden la.. nak jugak tengok resit bil yang berprint kat bawah tu.. baru puas ati.. hehehe.. 

Tapi kalau dah berat sangat badan nak jalan skang ni... ada baik nya jugak aku guna online je... 

so, seme dah selesai.. lega rasanya... 

Walaupun gaji dah lama berlalu... insurans kena bayar jugak ni... 

Lambat betul rasanya nak tunggu gaji tahun 2011 ni :p

2 comments:

ayang said...

aku pun xde maknanya nak online..

amalan kaunter lg aku nie.. hehe bole kuar2.. bole berdatingan kan???

atty's said...

kty lom gaji lagi huuhuhuuhuh.3 hb baru gajinya

kty semua bil pun bayar melalui cimbclicks

tp bil opis semua kena bayar kat kaunter.leh cuci mata skit.