Thursday, December 23, 2010

Merah-Merah Buah Delima

Merah betul isi delima ni.. 

Kat Bintang Batu Berendam.. sebijik ni RM4.. 

Mahal tak mahal la... kalau anak tekak ni teringin nak makan.. 
Nak rasa jugak kan... amik aje...
Betul sebijik je pun aku amik.. heheeh




Orang cakap.. bukan aku yang cakap tau... 

Katanya... siapa siapa yang mengandung.. makan buah delima ni... mata anak cantik... 
Cam buah delima tu.. bersinar.. berkilau je... 
Eh.. tak mengandung pun boleh makan jugakkkkk... :)

Allahualam la.. rasanya mak aku dulu takde pun makan buah delima kot.. 
Dulu makan ubi kayu je... 
Bersinar.. Berkilau je mata aku skang ni.. kemain galak lagi.. hahahha
Cam minum innershine tu... 
Tak caye??? :p

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

uhuhu! sedapppkan! kat paso umah ieda 3 biji seploh hengget, memang mahal kan :)

Echa said...

mahal ieda wei.. kalau nak murah kena tanam sendiri kot.. haahahhahaa..

ayang said...

heh terliur pulak.. adehh pantang tgk makanan la pulak..

Ena said...

hahahha.. makan ubi kayu berkilau2 yeh!.. hihi.. nak gelak lagi.. seyes kelakor pulak rasanya.. mak ena pun makan ubi kayu gak.. hiks!!

*Miss Geli^ said...

oh delima...nampak sedap plak..

aku ni duk angkut peel fresh delima tu je

jusdelima said...

Jus delima perahan asli terus dari kilangnya di Turki. Mengandungi antioksida yg tinggi berbandng buah2 yg lain. Termaktub di dalam Al-Quran , kebaikan buah delima, kurma,tin ,zaitun.Membantu mereka yg mempunyai masalah kesihatan spt jantung, asma, diabetes, usus, darah tinggi, kanser, sakit mata, batuk, ibu mengandung, masalah suami isteri dan lain2. Dimana anda berada , kami sedia membantu.
Hubungi terus saya di talian atau sms 0199311274.http://jusdelima83.blogspot.com/