Thursday, December 30, 2010

Eh.. Betul Ke?????

Semalam seharian dalam bilik miting... 


Bengkel start kul 8pagi - 5petang...

Tetiba plak kena masuk presentation untuk SKT... 

Apa apa ajelah kan... janji ada makan pree... untuk seharian.. termasuk bungkusan KFC sorang satu.. :)

Balik semalam pun... tengok tb sket sket... 

Eh.. sempat tau tengok saat saat akhir bola sepak piala suzuki tu semalam... 

Baper minit sblom pengadil bunyikan wisel penamat tu.. heheheh.. 

Tapppiiii.. betul ke dapat CUTI esok ni???

PUBLIC HOLIDAY tu... cuti umum tuk seme orang kan?? 

Betul ke?? Isshhhh.. tolong sahkan sikit.. 

aku kalau dengar CUTI ni.. memang dari mengantuk pagi ni.. terus jadi segar bugar... 

Rasa kenyanggggggggg je.. 

hahahahahahhahaha... 


* apa pun.. tahniah kepada Malaysia sbb berjaya mengalahkan pasukan lawan malam tadi.. 


Yeeeehaaaaaa... lenkali main bebetul tau.. mana tau ada lawan lagi.. 


Menang lagi... PM kita bagi bonus 2 bulan plak??? hahahahaha

4 comments:

ciK mOt ©™ said...

betul la...ce baca kat blog aku...

Echa said...

aku dah baca dah pun wei... kat mana mana kata cuti ni.... jadi.. aku percaya yang esok cuti.. hehehehehe

Nana said...

ini bukan cobaaan yea hahaha
yeay bole berjimba2

Echa said...

nana.. nampaknya memang betul bukan cobaan ni wei.. hahaha.. mari kita berjimba.. hehehehe