Thursday, December 23, 2010

Khamis vs Batik

Wahhhhh... Harini hari Khamis kan... 

Untuk pertama kali selepas berbaju batik 5 bulan lepas.. aku berbaju Batik kembali pada hari ini ... :)

Tetiba pepagi bangun aura Batik tu datang... 

Terus sarungkan baju batik... sambil senyum gitu... 

Senyum tak bermakna ceria.. suka.. gembira... teruja yeeee... 

Senyum sbb baju batik tu la.. kesian dia dah lama bergantung.. siap bergosok.. tapi dah lama betul tak pakai... 

Alaaaaa.... orang lain pun pakai Batik jugak setiap khamis... tak heboh pun.. 

Tu derang.. ni aku... Kalau aku pakai heels pun aku kena bitau jugak... 

Sbb sejak bersalinkan Aqeef lebih kurang hampir 4 tahun ni... tak penah lagi pakai heels... 

Nantilah.. tunggu berat badan ni kurang sikit... 

Takut tak dapat menampung... :)

Selamat bekerja kengkawan... Selamat Hari Komis.. dan Selamat Berbaju Batik... :)

8 comments:

Ena said...

asalnya plan nak sarung batik juga tapi dah lewat tu.. pakai je ala2 batik.. huhu...

Echa said...

ena... ala ala batik pun takpe.. janji ada batik... hehehehehe

umilia said...

aku pun dahlame gile tak pakai bj batik yg fully batik tu..sll nye pakai kain je batik..tp bj plain je..tak pe kan..kira ade batik gak kan..hehehehe..

Echa said...

lia.. jangan ko pakai kain batik ngan tshirt dah la wei.. lama dah aku tak sarung batik.. ala.. ramai pun tak pakai aku rasa.. hehehehehe

::Mamalyna:: said...

aku pakai baju batik biru ari nie, bling2 kat tangan, heheh

Echa said...

mamalyna.. ko memang setiap hari bling bling wei.. tak cakap aku tau dah tu. heheheehe

ayang said...

malas pulak hrni nk pakai batik. kt sini sapa xpakai batik kna amik nama.. haha.. sesekali kna amik nama xpa la kan?

Echa said...

ayang.. sampai gitu sekali ke wei..aku rasa kalau aku la kat sana.. dah 5 bulan tak pakai langsung batik ni... kena buang keje tak wei?? hehehehe