Tuesday, December 21, 2010

Ayam Penyet Lamongan

Setelah bertungkus lumus.. ni ajelah entry yg dapat aku nak aplod gambar... 

Kemain penat.. basuh baju pun tak penat camni.. sbb basuh guna Mesin kan.. :)

Memandangkan minggu lepas adalah Minggu Tanpa Ketua Keluarga, jadinya kami adik beradik perempuan telah melenjankan diri ke JJ.. :p

Setelah tawaf JJ... kita singgah makan sini plak.. 

Memang dah lama nak makan sini.. tapi baru la dapat ni ha.. KESIAN :(



Di samping kami adik beradik.. ada plak budak kecik sorang ni.. 
Sebaik aku dapat makan dengan tenang... tapi separuh je nasi aku makan.. 

Dah separuh tu dia bedal... :)



Biasa biasa je tempat dia... ada buluh buluh camtu.. 
Tapi pelik.. ada plak pokok krismas.. 
Memang dah nak krismas.. tapi tak sesuai krismas dengan bali tu.. :p



Ni menu kami.. 
Air Asam boi.. 

Pecel Lele.. along nye..


Ayam penyet... deqhan nye..



Pecel Lele lagi.. aku nye.. ada dua ikan... sbb aku datang ngan anak aku kot.. :)
Tetiba je.. hehehehe



Kitaorang makan area mitc je... tapi ok la... biasa biasa je... 
Tapi kalau orang ajak datang lagi.. Ada orang belanja.. aku tak keberatan nak datang lagi.. ehehehheheeh



Sekian sahaja entry bergambar setelah sekian lama tak boleh aplod gambar... nanti aku try lagi ek... 

5 comments:

*Miss Geli^ said...

fuh..tetiba teringat ayam penyet wong solo...
sedap gile..
pedassssssss

::Mamalyna:: said...

macam2 nama ayat penyet skang nie...

Mrs. Hakim said...

cha bagi direction gi satay sedap tu leh tak??? laki aku tanya.. dia lately ngidam satay. dok tahu napew..

umilia said...

kat sini rs nye takde lg ayam penyet lamongan..ke aku tak tau..hehehehe..

episodkasih.blogspot.com said...

saya penah makan kat kedai ni...

pehhhh mmg sedap nak2 sambal belacan dia... meleleh air peluh... :)