Friday, December 3, 2010

Photo Shoot Kononnya....

Ini pun kejadian dah lama ni... 

Bulan lepas kot... 

Ada photo shoot tuk waja club.. 

Aku pun tak paham tuk apa seme ni.. yang aku tau.. aku ikut sbb nak pegi Jusco je.. hahahahaha


Ramai jugak datang petang tu... 

Masa tu berkumpul dekat PKNM, area MITC tu... 


Masa tengah sibuk susun kete tu.. (susun kete je dah makan sejam lebih)
kemain laamaaaaaaa... padahal susun tegak je... :p

Langit dah kemain gelap wei... duduk kat tempat lapang camtu.. 
Memang merunsingkan... menakutkan... mencurigakan... sius takut... 
Guruh dah berdentum dah... 


Yang tukang mik gambo pun kemain skill lagi.. 

Ni kalau tak mengancam gambo tu aku tak tau nak komen apa lagi dah... 

Memang berisiko betul nak mik gambo waja club ni.. hahahahahahhaha



Berjaman betul menunggu si suami suami yang gilekan kete ni bergambo.. 

Kami para isteri isteri dan anak anak seme duduk tepi longkang tu je... 
Sabo je menunggu kan.. 

Cuba kalau si suami suami seme kena tunggu camtu... 
Manakala si isteri isteri bersopping.. aku rasa maunya ada MISS CALL 10 kali kat handphone.. 

Tak pun SMS... 'lama lagi ke nak sopping tu'.. tak pun.. 'berapa banyak lagi nak habiskan duit dalam purse tu'.. 
hahahahhahahahahha... 

'kenyataan memang pahit untuk ditelan' :p

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

hahahha....makan dalam weiii

ayang said...

lagi2 kalo nunggu si isteri buat treatment rambut kat salon kan?? haha padan muka.. tuhan tu kan maha adil..

Mek Rose said...

sib baik suami sy tak giler kete..ehehehe dia giler bola je..:-D

Lynn Abd Latib said...

yea jugak kan!!!!!pening kepala melayan kegilaan org nih..

umilia said...

sib baik laki aku tak pnah komen tggu aku lame shoping..so aku pun tak leh nak bising bile dia sibuk tgk autoshow..huhuhu..