Thursday, September 23, 2010

Ye... Saya Mengaku

Bahawasanya :


*Saya adalah seorang yang sangat sangat suka mengubah layout.. background.. mahupun header blog saya... 


*Saya adalah seorang yang sangat sangat cepat bosan dengan rupa blog saya ni... 


*Saya adalah seorang yang sangat sangat perasan blog saya dah cukup lawa setiap kali saya ubah rupa blog ni...


*Harini adalah hari yang saya sangat tak tau nak buat apa.. dan saya sangat bosan... jadinya saya telah merajinkan diri ubah sana dan sini rupa blog ni.. 


Amacam Kengkawan??? OK tak??? heheheheehe

8 comments:

AlongAzrina78 said...

Perangai kita sama hahaha..Tapi kalau saya tengah bengang, marah saya akan tukar SEMUA sampai saya pon bertukar menjadi ultramen..aci?

Echa said...

along.. erkkkk.. jangan la jadi ultraman... heheheheheheeh...

umilia said...

wah..merahnye mak ngah..klu rajin ko tukarkan layout blog aku pun bagus gak..hehehehe..

Echa said...

lia.. merah sangat ke... tu kira.. merah. pink putih sket tu.. hehehhehehe...

~anna&anuar~ said...

meraaaahhh... aiihh.. nasib ade putih.. tp nak klik kat komen tu x brape nmpak.. kena besorkan bijik mate...

Drama Mama said...

nice nice! i loike! especially tang header tu. :-D

http://twinkywinkystars.blogspot.com

~aSHa~ said...

cantik...tlg tuko kan tuk aku boleh? ko tgh rajin tu kan..aku tu suram je beberapa lama dah..

Farra Dhelina said...

ctk!!