Wednesday, September 22, 2010

Seminggu Selepas Raya

Seminggu selepas raya, 

17 Sept, Jumaat malam... ada buat makan makan sikit...

Sekali dengan buat Birthday Aqeef yg dah lepas.. dan Anniversary aku yg jugak dah lepas.. :)

Ini adalah Program Bersama Keluarga yang juga di mana duit nuff disalurkan sket...

Kami buat BBQ dan menu tambahan :

- Bihun Goreng
- Popia Goreng


Ada Kerang Bakar...
Ayam.. sosej...

Orang kuat kita.. :p

Dan Semestinya ada Kek... 
Kek sponsor dari mama long... 


Dan Cup Cakes kononnya tuk anniversary.. hehehee


buat makan kat porch je.. senang.. mudah... selamat... dan yang penting luas.. 
Tengok budak tu..jangan ko teralih pandang jeeee... konfirm dia dah lelaskan kek tu dulu.. 
:p
Ada baca doa dulu... dari atok aqeef.. 

Berebut memasing nak potong.. hehehehe

Biarpun kelam.. gelap dan tak bersinar... takpeeee.. asalkan ada gambar berdua.. 
hahahahaha

Kek dan cupcakes tu sedappppp yeeee... cantik plak tu.. 
Sekejap je dah licin dah kek tu..
Sayang nak makan... 




8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

amboi cintan cintun tu amik gambo dibawah bulan purnama, heheheheh! :)

MRS. K said...

eh, kat sini pon ada makan-makan...

*Miss Geli^ said...

wei, terliur gile tengok cupcakes yang ada kunin kunin tu...tempah ngan sapo??

~aSHa~ said...

bestny kerang bakar....
hepi aniversary n hepi besday aqeef

Drama Mama said...

irfan cakap "betul betul betul!" hahaha.comei kek tu!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Ena said...

wahhhhh.. bestnyerr..

happy Anniversary & happy birthday..

syok nye la.. semua nampak sedap..

Farra Dhelina said...

weeee meriahnya kak...menu tuu tak tahan tgok...

..nOj.. said...

aku pun terliur gile tgk cupcakes tu. siot tul