Wednesday, September 15, 2010

Memey dan Norman Bertunang... Tahniah La

gambar sumber dari beautifulnara.com

Dah tunang dah yeeee... ingatkan dah kawen dah.. 
Apa pun.. Alhamdulillah la... 
Tahniah... 
Elok kawen cecepat... takde fitnah lagi kan... 
Cantik je kaler putih baju dia tu...Suci Bersih :p

Nak tergelak pun ada ni... 
Entah.. memacam skang ni.. 
Bila dah jadi macam macam hal... keluar je semua mende yg orang tak tau... 

Baca MEtro?? Abby minta norman bayar dulu hantaran kawen derang dulu.. 
Alahaiiiiiiii.. camne tu... takpelah... 
Kita doakan je memasing bahagia kan... 

Tetiba nak jadi paparazi pepagi ni... 

*Kat opis ni sunyi sepi lagi... 
Ramai lagi rasanya dalam mood raya ni... 
Aku pun masih takde mood nak keje... 

Bukan dalam mood raya.. 
Masih dalam mood nak makan makan.. makan.. makan.. itu je.. hehehehe


5 comments:

e.l.i.z.@ said...

alhamdulillah..selamat sudah...tggu depa kawen la pulak heheh

Adyshariz said...

yelah..kawen jelah..tutup smua mulut2 yg benci kat korang.. moga kawin cepat, asal citer melayu ade muka deme bdua..mmg aku tukaq lain.. hehe..nyampah

Nana said...

dah muak ngan kesah diorang ni
ada kan elok xyah nk tunang2
kawen je tros abes cite
haih...xberkenan...

mamawana said...

Alhamdulillah..Cepat2 nikah jgn kena tangkap khalwat lagi udoh. Kpd Memey, Norman tu berpengalaman esok2 kut ada memey2, memey3, memey4...sabor ajerlah. Asal bahagia mcm Salleh Yaacob orait tu. Kat pawagam...demam madu4.. Ooopsss..terlebih sudah

NenekPenne said...

errr aku bencik dgn pompuan tu... dah tau jantan tu laki orang, menggedik nak mampus... nak nafi2 kan tak ada apa2..alah...hak tuih...

errrr..ter emo jap..hak hak...

sok sok kalau ada memey3 mcam mamawana ckap tu, sila2lah muhasabah diri yer cik memet.. eeeh cik memey..