Thursday, September 9, 2010

Tinggal La Aku JE.....

Yeee.. yeeee... esok dah raya kan?? 

Memasing dah ada kat kampung dah pun... hehehehe

Aku kat opis ni lagi... :)

Kat Opis ni pun takde orang dah... seme dah cuti... 

Kita abaikan je keanehan aku tu..  hahahahahaa.. 

Dah nak raya ni.. makin aneh dah aku ni... 

Sempena Hari Raya pada esok hari... aku dah tukar background dan header untuk raya.. hahahahaaha

Kan Hari Raya kena ceria ceria kan.... :)

Malam ni ingat nya nak pegi cari kerepek kerepek... dan yang penting.... nak cari batang buruk... nak sangat dah ni.... 

Harapnya adalah lagi... mesti ramai gile kan orang... malam raya orang bukan tau duduk rumah sangat... :p

Lagipun malam raya ni la orang jual kuih lambak lambak je... selonggok seploh hengget.. hehehehe

Kerepek tu boleh makan masa tengok tb malam ni jugak kan??? 

Kuih raya kat rumah tu pun dah separuh dah tinggal... hehehehehe... 

2 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

selamat hari raya sya..
hati2 dalam perjalanan pulang ke kampung...kalu letih, rehat ar dulu kat hentian tau...:p

Echa said...

izan.. ko memang kan?? hahahahaha... aku balik kampung ni dalam kul 11 ke.. 12 ke nanti... rasanya mgkin berbuka dalam perjalanan balik je la kot... jauh tu.. takut tak sempat... hahahahahhahaha.. sakit ati je baca balik...