Wednesday, September 1, 2010

Keputusan TEKA BARANG

Ini adalah keputusan TEKA BARANG tempohari yeeeee... 

Jawapannya adalahhhhhh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Mini Keyboard Vacuum :)

Memandangkan memang takde yg dapat teka dengan betul... 
Seperti yang dijanjikan... 

Cabutan telah dibuat... oleh En. Aqeef.. :)

Aku potong sejibik cam dalam komen tu yee. siap gambo bagai... 



Aqeef masa ni tengok cd Upin Ipin dia.. 
Geram je... 
Tak fokus langsung kat tugasan aku bagi tu :p



Malas betul gayanya tu... 

Sakit ati betul tengok dia nak tak nak je pegang kertas tu.. 

Dannnnnnn... 

Yang bertuah adalah... seperti di dalam kertas.. 

*
*
*
*
*
*



Aku rasa ko ada pakai susuk hadiah ke apa ni wei.. hahahahahahhaha

Ije... YM aku ek... tuk tuntut adiah.. hehehehe



22 comments:

*Miss Geli^ said...

kalu nama aku takde, bole tak aku ym ko?

~aSHa~ said...

eheheheeh dia mmg ada pakai susuk la...ong aje...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

asik nama ejay jek...ko saje jek kan...aghhh...

tak kira, aku nak jugak...

Nana said...

wah cute nye..xde rejeki aku hehehe

umilia said...

tula tu..aku rase ade pakatan dorg ni..suh ank ko cabut lg skali..tgk dia pun takde mud tu..cabut lg skali plzzzz..hahahahaha..

::Mamalyna:: said...

hahahaha... yahooo!!!

..nOj.. said...

ceh aqeef ni. tak tau ke anti mamalyna tu dh byk kali sgt menang. huh

~anna&anuar~ said...

kak ejan pemenang?? ceh btol la.. naseb anna x masuk... kalo x, mesti sakit ati....hehehhehehe...

Echa said...

ms geli.. boleh.. ym aku.. kita nak umpat siapa..?? hahahahahahahaha

Echa said...

asha.. aku pun pelik.. genyeh mata banyak kali.. tetap kuar nama dia.hahahahahaha

Echa said...

izan.. ko nak jugak.??? transfer aku duit.. aku belikan.hehehehehe

Echa said...

nana... nanti kita buat main teka teka lagi ek.. mana tau ada rezeki...

eima said...

tahniah ejan.... hahah
rezeki die ... huhu

Echa said...

lia.. takde nye pakatan.. kalau aku bagi dia menang.. dia bagi adiah dia yg banyak dia dapat tu.. mgkin la.hahahahahahaha

Echa said...

ije.. yahoo mende.. bagi aku alamat.hahahahaa

Echa said...

nojah... aku lupa bitau aqeef...patutnya suh cabut nama ko ek... hehehehe

Echa said...

anna ko dah buat langkah yg bijak.. hehehehehehhe..

Echa said...

eima.. ko ikhlas tak gelak tu..hehehehehhee

.:fyzz:. said...

ceh..tak aci ejay lagi menang..wey ejan ko tarik diri la bagi orng len lak menang...(nada penuh jelez)

wey pepun tahniah la buat ejan...

mende tuh wey...

::Mamalyna:: said...

hahahha... rejeki2...hehe

Drama Mama said...

ala tak menang! hehe...bestnya dapat vacuum tu as door gift ekkk????.

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Farra Dhelina said...

uwaaaaa tewas!! hikhik