Wednesday, September 29, 2010

Misteri Kek Lapis

Saya telah membuat tempahan kek lapis dari Sarawak ni... 
dari tuan punya belog YANG INI

bukan tempah ngan air liur yeeee.. tempah dengan duit sekali... :)
Dan parcel dah diterima aritu... 
Dan Kek Lapis Horlick... 
Sedap Yarabbiiiiii... 
Dapat terus potong.. malam tu cari dah takde.. ilang camtu je.. 
Misteri kan?? :p
Sedap la kan kek lapis dari sarawak ni... dia tak semanis cam yang orang kat sini jual.. 
Manis buah je... 

Sebenarnya takde la misteri sangat kan... hehehehe.. 
Ni entry pagi ni... sebelum nak pegi melantak kat jamuan hari raya universiti tu... 
doakan saya berjaya memenuhkan perut tong ni.. daaaaaaa

2 comments:

Ena said...

sedapnya... dah lama tak makan kek lapis sarawak.. huhu

Nana said...

aku ada bli kek lapis wat raya ritu sakit ati btol ada yg berkulat!