Tuesday, September 7, 2010

Ucapan Ikhlas Dari Saya Untuk Semua....

Waaaa... lagi berapa hari lagi aje kan.. kita nak raya dah... kalau jadi raya ari Khamis... lagi awal kita raya... :)

Tak kisah la raya hari apa... asalkan raya...

Di kesempatan ini.... memandangkan kengkawan seme ada entry ucapan hari raya... aku nak jugak... 

Dengan ini, Saya dan keluarga ingin mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR DAN BATIN 

kepada

Semua Kawan Kawan DSS JUNE99 UiTM Jengka Pahang

Kawan kawan Blogger 

Kawan kawan FB

Kawan kawan Office

Yang sangat sangat rajin ke blog ini... Harap diampunkan segala kesilapan bahasa di dalam penulisan di blog ini.... tersalah tafsiran sekiranya ada terlanjur perkataan... harap diampunkan... harap dimaafkan... 

Kepada kawan kawan... Harap dimaafkan segala salah silap dalam tutur bicara... perlakuan selama ini... halalkan segala yang termakan dan terminum... 

Semoga Aidilfitri ini bakal menjanjikan 1001 kegembiraan buat semua... 

Biar di mana pun berada... berhati hati di jalan raya.. 

Ikhlas dari saya dan keluarga.... 

Cam iklan raya kan?? gambar je takde ni.hahahahahahha

8 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

haah la...cam iklan raya kat tb3...tapi takde pung santa claus...:P

sib baik iklan tu dah ditarik balik oleh pihak tv3...lalala..

eh sebenarnya aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin...ucapan wajib nak menjelangnya raya...

maafkan segala mala yang TER2 tu ok...

*Miss Geli^ said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin jugakk

::Mamalyna:: said...

aku maafkan ko di atas segala dosa2 ko...bleh gitu, hehehe...

selamat hari raya echah..

..nOj.. said...

slamat ari raya. juga mahap zahir dan batin weh

umilia said...

selamat hari raya..maaf zahir batin k..walaupun ko beraye kat situ je tp aku ttp nak ko behati2 di jln raye ye..

Ena said...

Selamat Hari Raya Echa..

Maaf sekiranya ada sebarang kesilapan jua dari ena..

~aSHa~ said...

SElamat hari raya..semoga kita semua selamat di musim perayaan ini..

Farra Dhelina said...

slmt hr ry kak!!

* selamt menganyam keputat ye!! :)