Thursday, September 2, 2010

Terlajak Perahu boleh diundur.. Terlajak masa SAhur????

Sangat mendebarkan laaaaa.. 
Terjaga tengok jam dah 5.15 pagi... 

Kelam kabut bangun.. 
Tetiba blur je... tak tau nak goreng apa... tak tau nak makan apa pun.. 

Terus keluarkan air kotak ni... 


Makan dengan cornflakes Aqeef... 
Ada hikmahnya Aqeef melalak kat Mydin haritu... 
Nak kan conflakes ni.. 
Berguna jugak tuk mengenyangkan perut kami suami isteri. :p


Makan dua trip.. baru la penuh rasa perut ni.. 
Alhamdulillah... 
Terima Kasih Aqeef... hehehehe :p

18 comments:

eima said...

kenyang ke weh ...
aku respek tul ngan korg yg bleh mkn mende ringan² time sahur...

::Mamalyna:: said...

hahaha... aku penah terjaga kul 5.10 pagi... laki aku yang pose, aku cuti time tue, tp menggelabah jugak.. yg sempat, tu menu aku yang sotong goreng kari tue, hehehhe

*Miss Geli^ said...

wei, makan ngan air cokelat ke?

Echa said...

eima.. kenyang wei...tapi takde la kenyang cam makan nasi briyani.. hehehehhee...

Echa said...

mamalyna.. perghh ko... tak sempat.. tapi buat sotong kari... aku tak sempat makan yg ada je..hehehehehe

Echa said...

ms geli ... y eee. air coklat.. aku mana minum susu putih.. hehehehhe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...syukur, tkat ni aku lum pernah terlajak masa sahur...:p

~anna&anuar~ said...

smapi kol bape la gamaknye nak tahan mkn gni kak echa oii... hehehhhhhehhhe..

~aSHa~ said...

hari2 terakhir ni tak bape sgt nak makan kenyang...

tapi yg penting kurma mmg 3 bijik supaya tenaga ada dari terbitnya fajar hingga terbenam matahari...

pagi tadi aku buat roti telur dan ayam drummet ayamas je...

Echa said...

izan... hehehehe.. aku ni kaki tido wei.. pantang dah tido.. susah betul nak sedonyaaaa...

Echa said...

anna... kalau ikut perut.. pagi tu dah nak pegi sarapan dah wei... tapi aku gagahkan jugak..hahahahaha

Echa said...

asha... betul wei.. dah dedekat raya ni ingat nak bangun pagi raya je.. bukan nak bangun sahur sangat.hahahahaha..

Nana said...

hehe jadi la kan..dari xde aku ni mmg xbangun sahur malass. ehhehe

Ena said...

pernah juga lwat.. tapi kul 5.00 still sempat masak nasi, goreng ayam.. tu je.. sian hubby sbb tak de kuah.. huhu..

Farra Dhelina said...

sedap gak tu..layan..hehe

Echa said...

ena.. dulu aku pun tak sahur wei.. tahun ni ntah nape.. semangat sahur tu datang.. hehehehe

Echa said...

ena... waaaa.. tak sempat tapi buat nasi goreng ayam ke.... jeles betullll....

Echa said...

farra.. nak kenyangkan perut sendiri.. layan ajelah.. hehehehehee