Tuesday, September 28, 2010

Sejuk... Nyaman... kena Selow Selow

Sekarang.. asal petang je hujan.. 
Asal hujan je petang... 
Bawak ke malam... 

Jadinya...nak bangun pagi ke keje kemain malas lagi... 
Sejuk.. nyaman... rasa nak lelap jeeeeee.. :) 

Lelebih lagi bila dah kuar rumah nak pegi keje... 
Camni la keadaan skang ni... 
Berkabus kat sana sini... 



Tapi jalan kampung biasalah kan... 
Lori sana sini... kabus tu kekadang bahye jugak... 
Dari jauh tak pasan.. 
Bila dah dekat.. berderet lori... 





Dan... salunya kalau camni la yang buat lambat ni kan.. 
ishhhhh... bahye kan kalau bawak laju laju... 
jadi kena selow selow... 
Itu jugak sbbnya saya dua hari ni punch card kul 8.02 min pagi... 

Kukuh tak alasan tu rasanya??? 

7 comments:

*Miss Geli^ said...

haiya...ko duk sebelah jek pun..

ok la..ok la..bole la diterima alasan tu kot!

..nOj.. said...

aku sampai kul 8.06. bkn sebab jalan berkabus atau ujan. tp sebab mkn nasik lemak. heheh

Ieda Al-Habsyi said...

tajuk ko cam lucah je, hahahaha!

* ke ieda yg lucah? hahahah!

Echa said...

ms geli.. alaaaaaa.. duduk sebelah lagi penting apaaaaa.... hahahahahha...

Echa said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

noj.. alasan ko tak cukup kukuh wei.. kat opis pun boleh makan jugak..hahahahahhahaa..

Echa said...

ieda... ko memang tauuuuu... lucah saje.. hahahahahha