Saturday, September 4, 2010

Bungkusan Saya Sudah Sampai!

Semalam petang... satu parcel telah selamat tiba kat umah mak aku... 
Mak aku nebes gile... kan bebaru ni kes kotak meletup tu... :)

Aku cakap.. insyaallah tak meletup... 
Sbb rasanya dah tau dah parcel dari siapa... 
Sehari je dah sampai kan... bagussss pos melesia.. hahahahha :p

Tengok budak ni... sibuk kemain nk pegang parcel tu.. 
dia kata dia punyaaaaaaa... 


Kuih raya saya dah tibaaaa... 
Order kat sini 
3 balang dah tiba...
 

Isi dalam dia... 
Kemain tak sabar lagi tekak memasing... satu balang tu... memang tinggal separuh dah.. 
Sedapppp.. rangup.. siyes.. 
Ni ikhlas.. 
sbb tokey tak cakap pun nak bagi komisyen pada aku kalau promote.. haahhahahahah :p


Dan disamping itu juga... ada disertakan keropok keping... 
Keropok ikan tamban dan keropok ikan parang... 
Dah selamat goreng sikit pagi tadi.. sedapppppppp... 



Haaaaa.. keropok tu bukan pree tau.. 
Setakat ni takde lagi promosi.. beli kuih raya dapat keropok.. takde.. takdeeee

Keropok keping tu aku kirim dari tokey kuih raya tu... 
Apa pun.. tima kasih kepada TOKEY itu...


Aqeef cakap sedapppppp tau crispy coco tu... betul... aku pun rasa sedap.. 
Thanks yeeeee.. 
List order aku tahun depan jangan lupa masukkan... :)

8 comments:

~anna&anuar~ said...

amboiiiiiii.... kemain kuih raye.... kotak pun kemain besor....

aSmiDar said...

kuih raya rupanya..huhuhu...
takot gak skg kan..
kan xpasal2 dapat limau bali..huhuh

~aSHa~ said...

aku amik by hand..tak sempat la nak snap2..terus gap kot pagi raya tu

..nOj.. said...

risau gile aku mende tu berterabur. tu sebab aku letak yg cup kaler putih tu. hahaha. thanks wei

Echa said...

anna.. kuih dah separuh tinggal.. hahahahahaha..

Echa said...

asmidar.. itu la pasal.. hehehehehe

Echa said...

asha... ko sambil ngap.. sambil snap.. hahahahahhaa

Echa said...

noj... hehehe.. sesame...aku dapat.. lawa je terletak.. aku rasa kalau ko penuhkan lagi.. mesti lagi lawa.hahahahahah