Thursday, September 2, 2010

Menu Hari Minggu..

Ini adalah menu berbuka semalam... 


Nasi Tomato.. Ayam Masak Merah...


Ada Kuih Cara... ni beli...
 

Agar Agar Kurang Keras - Sedikit Gagal :(
Ni aku buat sendiri... 
Tapi aku akan tetap usaha buat sampai dia menjadi dengan cantiknya... hehehehe

Nasi tomato tu cantik je kan.. cam beli.. 

Memanglah.. sbb memang aku beli je.... sedap wei... aritu dah beli.. ni beli lagi ... 
Memang puas ati laaaa... :)

dan time sahur... aku telah bangun untuk memasak.. 
Sbb nasi tomato dah bis... tak cukup nak simpan sahur.. hehehe :p

Menu sahur aku adalah sup sayur campur telur puyuh...


Daging masak kicap.. campur sawi...


Sambal ikan bilis..

Bangun dalam kul 3.30 pagi.. sblom kul 5 aku dah tido balik.hahahahhaa.. 

Masak simple camni adalah mudah dan jimat masa tido.. :p


14 comments:

*Miss Geli^ said...

sambal bilis tu nampak macam sedap je chah...

tak guna gambar makanan pepagi hari!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

nak sikit sambal tu...aku suka makan sambal kering gitu...haihh..

eima said...

aku pun suka kering pastu rangup...sedap....

Ena said...

nampak seda je semuanya..

rajinnya time sahur msk macam2.. ;D

..nOj.. said...

aku suka ayam masak merah tu. sambal ikan bilis pun suka. krup krap. bestnye

~anna&anuar~ said...

ya rabbi.. ayam masak merah... nak mengamuk la rase skrg!

Echa said...

sambal ikan bilis tu memang menu segera wei... rangup je makan sambil lelap mata.. heheehhhe

Echa said...

izan... sambal kering.. makan dengan roti wei.. sedap kan...

Echa said...

eima... nanti boleh buat bebanyak... beli roti je wei.. sedapnyaaaaaa.. lapo aku...

Echa said...

ena... datang masa rajin.. rajin la.. kalau datang malas.. makan je apa yg ada..heheehehhe

Echa said...

noj.. ayam tu aku beli.. hehehehe.. ikan bilis tu je aku masak..heheheh

Echa said...

anna.. sedap weiiii ayam masak merah tu.. pedas pedas manis..hahahahahhaha

::Mamalyna:: said...

lama tak makan telur puyuh... sambal ikan bilis tue menyelerakan sungguh!

Farra Dhelina said...

uwaaaa sedap gak walupon beli..kruk krak dah perut ni..adeii