Monday, December 7, 2009

Y.E.S.!

skang ni kan musim YES!.. Year End Sale... :)

kalau tak musim YES pun... soping jugak.. tak gitu..

pantang je tengok duit tu ada... ada aje list yg menunggu... :p..

aritu jengah sekejap ke Jusco.. sana sini ada tag merah ni... tapi aku tak membeli pun... join rombongan cik kiah je... sambil jamu jamu mata....

rasanya sale kat jj ni sampai 26 disember ni... cashier kat situ yg bitau... tapi aku tengok kat banner cam sampai bulan Jan 2010... tak tau la mana yg betul.. agak agak dah takde tag merah ni dalam JJ.. pepandai korang la pikir sendiri...

pe lagi??? dah terjah??? duta jj tak berbayar ni buat promosi.. hahahahha..


Gambo ahli rombongan kena ada.... :p


rombongan cik kiah nak bertolak balik dahhhhhh...
tak soping pun... tapi 2 troli tu penuh laaaa.. window shopping katanya.. hahahahha...

9 comments:

Nana said...

yes mmg musim mengabiskan duit hehe

Ena said...

YES ? mane2 g orng pompuan terutamanyer suke sangat dengan perkataan YES tu.. ena pun suke tp.. jamu mate je lahh.. hu3..pk anak dah nak masuk sek. tahun depan.. terpakso lupokan hasrat den walaupun dlm jiwo nie meronta2.. hik3..

Echa said...

nana... bulan 12 ni bukan setakat musim ujan.. tapi musim mengosongkan poket dan memenuhkan tabungan akaun pasaraya lak.. hehehehhe

ena... anak dah nak masuk sekolah ke... haaaa.. kat jusco aritu pun ada promosi kembali ke sekolah.. sambil menyelam minum air.. tapi jangan sampai tertelan plak..hehhehe..

..nOj.. said...

pg jln2 pakai baju kurung ke cik kak

Echa said...

baju kurung ke?? hehehee... kan ke blouse tu wei.. ngan slack..

ayang said...

ko n parents aku leh jd geng r.. sama2 duta JJ.
cam parents aku hari2 harus g jj. soping x soping, sale x sale mmg muke hari2 kat JJ tuh.. ehehe pastu suh aku balik melaka bg tau JJ sana sale itu ini.. ehehehe

ibu emy efy eqy said...

sesekali berbelanja apa salahnya!!!

~aSHa~ said...

bila aku ada masa nak pg membeli dan belah2 ni ek...tapi cukup kah ongkos aku ni...uhuhu

~aSHa~ said...

tak abis lagi ke membeli belah ni