Friday, December 11, 2009

Lahaiiii.. anak bujang aku...

Siannya lahai anak bujang aku.... aritu masa g jj, ada belikan kolam air ni.. senang kolam gini... bole lipat lipat... yg kolam aku li sblom ni kena isi angin dulu.. leceh laa.. aku ni jenis tak rajin.. bukan malasss yeee.. tak rajin jee.. :p

Ari cuti lepas, kuarkan mende alah ni.. eboh anak bujang aku ni nak main air... dah eboh sangat.. aku bukak kan pili... bagi dia getah paip.. suh isi sendiri... beriya dia tunggu air tu penuh.. sian lak aku tengok.. sendiri nak main, sendiri je buat.. alaaaaa.. aku bukan tak tengokkan.. tapi aku saje nak biar dia usaha sendiri.. aku kan ada tengah amik gambo tu.. heheheh...


dah nak penuh.. dia malas nak tunggu lagi air tu... terus masuk dalam kolam.. siap ada babah dia sediakan sabun sekali.. kengkonon aku nak bagi la anak dia mandi bogel dalam kolam tuuu... kat luar rumah.. no waaayyy.. bukan apa.. nanti aku takut dah mandi kat luar.. dia tak nak masuk weiii.. pastu nanti selaluuu je plak mintak nak mandi luar... jatuh saham anak aku.. hahahaha...




suke anak aku dapat main sengsorang camni.. tapi siyan la plak tengok dia mandi sengsorang camtu... hehehhe.. nantilah... lenkali kita mandi ajak sekali kak long atirah.. abg aeyman seme ekkk.. mesti seronok main air reramai kan?? kan?? kalau nak lagi ramaiii.. kita ajak je babah ikut nenek g a famosa resort esok.. yeayyyy!!! ada alasan.. heheheh...

9 comments:

farenova said...

suka betul dia nampak air..

Echa said...

jangan kata anak.. mak pak pun suke kalau nampak air.. lagi lebar senyum.. hehehehhe.. mak pak kekadang yg lebih suke main air dari anak.. hehehe

*Miss Geli^ said...

besar jugak eh kolam tu..rasa cam aku nak beli untuk diri sendiri la..

Echa said...

ini kecik sket... ada yg lagi besoooooooo.. itu muat ko laki bini.. konfirm.. hehehehe...

~aSHa~ said...

eheheehheh...leh tak dlm bilik air dok...tak kan nogha nak lepak depan umah dia dgn laki dia...

ibu emy efy eqy said...

bestnya si bujang mandi kolam besar.

tak payah pi cari kolam yang besar2... kat umah pun ada.

::Mamalyna:: said...

syok betul tengok aqeef main air...cam nak beli jer..

Echa said...

asha... kalau nak letak dalam bilik ayor... bole gune besen jeeee.. kalau rasa tak muat.. mgkin periuk beso gaban tu pun bole pakai jugak.. hehehhee

Echa said...

ibu emy...
kolam ni tak beso sangat.. ada lagi besssoooo.. yg tu satu family nak duduk dalam tu pun bole.. yg ni setakat mak ngan anak bole ar.. sbb mak pun ala ala gaban jugak.. hahahaha..

mamalyna.. beli ar satu.. dok santai depan balkoni umah.. hehehehe