Saturday, December 5, 2009

Hari Cuti yg Tak bes

tak bes?? hehehehe.. beselah... kena keje... (kecoh jeee.. org laen pun keje... hehehe)

ohhh.. aku kat MITC skang ni yeee.. tengah speaking berabok ni.. ngan org dari Nigeria la.. dari ntah mana lagi pun tak tau... yg pastinya.. mgkin aku paham sket la apa derang cakap.. tapi yg paling aku pasti derang tak paham langsung apa aku cakap.. haahhaahhah...

tapi seronok la kan... sbb seme kena keje! yeayyyy.. bukan aku sorang je.. hehehehe.. suke.. sukeeee...

eiiii... kesukaan aku ni sedikit cacat dengan 'volunteer' yg kepoh giler... mencikkkkk.. spoil mood je.. dari mood :) ke mood :(... bosan! cepatla habissssss...

2 comments:

~aSHa~ said...

aku ari masa ada event international pun ramai dari NIgeria...ada yg ISlam tau...siap suh aku dan kawan aku baca alfatihah...aduyai..kena buli dek nigeria je...

..nOj.. said...

ok sudah la tu... sila tunjuk gambo plak...