Thursday, December 31, 2009

Day 2 @ Aquaria KLCC

tujuan kami ke KLCC adalah untuk ke Aquaria... dah lama dah simpan duit ni.. baru dapat p.. hehehhee.... kak long blanje... tq..tq..tq...

sila jangan mabuk.. gambo adalah banyak.. ni pun tunggang terbalik... aku up gambo yg ok je... yg tak sakit mata memandang.. hehehe...




tak tau ikan apa ni... tapi kemain beso lagi...

ikan jos...

nampak tak ikan pari atas pale aku tu... besoooo..


adik ngan mak aku..


ni katakkkkk.. besooooo gaban...sedobok gitu..


ni pun katak... katak puru kot.. tapi saiz XXL..


mak yg lelebih posing.. anak beria nak nengok ikan.. :)

kebetulan kitaorang pegi tu time t.hari.. so, memang dalam waktu 2.30-3.00 tu ada
sesi bagi makan ikan ni seme.... dok bersila la kitaorang depan cermin kaca ni...
syokkk je tengok...


beso kan ikan pari ni... sangatttt besoooo..


bagi makan ikan joss...

ni pun saiz XXL nyer kura kura.. ke penyu.. entah..
konpius aku.. hehehehe..

last but not least... bergambo ngan org dalam cermin tu..
'NO FLASH' katanya...
pedulik apa... kalu takde flash.. gelap gambo aku..
kan terang sket bila guna flash.. hehehehhe...


4.00pm...

dah gerak balik... sbb nak kejarkan waktu sblom org balik keje... takut jammed.. tapi sebelum balik tu.. sempat jugak la tapau kfc... lapo gilerrrr dah...

sampai je bilik.. seme dah kebulur.. gambo seme takde... malam tu plak.. g Sogo... cam beselah ektiviti kat sogo kan... dah settle seme... g makan kat Bangsar.. nasi lemak ayam... pusing pusing kl, baru balik otel.... tidooooooo....

2 comments:

Ena said...

Waaaahhh.. sgt cantekkkk.. i like!!

..nOj.. said...

geli gile tgk katak beso... yuckkk