Wednesday, December 30, 2009

KL @ Day 2

28/12/2009
9.00pg

Hari kedua dimulakan dengan ektiviti di kolam renang... :p


Sesejuk mandi pool.. apa kejadah.. pagi tak pagi laaa.. kul 9pg.. tapi sejukkkkk.. angin pun sejukk jekkk... gigil aqeef seme kuar kolam... sampai selsema dia... hehehe.. tak besar pun kolam dia... org pun takde... kami kami je yg tak pandai sejuk... hehehehe..





Dah siap mandi seme....naik atas... siap siap... terus kuar..

ke KLCC plak.. oooo.. kali ni naik kete yeeee... tobat naik train tu seme dah... longgar pale lutut..


Perjalanan diteruskan.... ke......


Aquaria@KLCC....

5 comments:

{ e'mie } said...

amboi, jengjalan sakan ko ek..bagus..sekali sekala kena kuar dari tempat tinggal kita untuk ketenangan fikiran n kebocoran poket..hehehe..aku nanti insyaAllah, bulan dua 2010 nanti ke melaka..ayah sedara aku kawin..

Nana said...

wah irg meaka jalan2 kt kl ek..kitorg org kl ni pon lom sampai aquaria lagi hehe

Echa said...

emi... g jenjalan pun sbb saje nak bwak mak ngan anak anak sedare berjalan...

nana... org kl tu bila bila bole pegi.. orang melaka ni payah sangat nak pegi.. sekali sampai, kena terus pegi laa.. hehehe

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

飯糰夾蛋Karen said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社