Wednesday, December 23, 2009

Tahniah!!!!

Akhirnya dapat jugak aku kuarkan entry ni.. hahhahahaha...



Tahniah pada en. trey n cik geli....dapat bb gurl gitu.... seberat 2.7kg pada 17 Dis 2009 jam 3.20pg... kat sepital Putrajaya nu... saper yg pegi.. jangan lupa amik gambo bb dan kim salam pada mummy nora yeeeee... hehehehe.. tak sabo nak tengok rupa bb... izan mesti pegi kan? kan?? jangan lupa kamera yeeee.. :)



Gambo ni aku cilok dari blog nora sendiri... konfirm blog kengkawan seme gambo sama ni.. hahahaha....jangan saman aku tau.. aku amik dengan hati ikhlas ni.. :p


Ala.. cutenya bb.. comellllllll... pada mata aku ni.. cam rupa husband dia kan.. idung ikut nora.... lebatttt nyer rambuttttttttt... Alya Alyssa.... sedap nama dia....

Bila tengok bb ni.. rasa cam nak bb lagi je.. hehehehhe.. seronokkan?? moga ada rezeki nanti.. aminnnnn....

9 comments:

::Kak Sambal:: said...

wei, aku, izan n anum p melawat nogha...tp aku tak ambik gambo pun setelah mendengar arahan dari cik geli nie...ape pun nogha nie pandai pilih tarikh tuk beranak...beranak time gaji kan...iye, memang lebat rambut dak chacha nie...itam lebat..

Echa said...

ala... sorang pun tak amik gambo ek... takpelah... tuan nyer badan dah ada gambo.. lebat rambut dia kan.. comel jek wei.... geram aku...

Ahkak Geli said...

mekasih mekasih...

confem nak baby lagi??

masa aku lepas branak, kat labour room aku dah kena jahit kan...pastu, dalam 3 jam lepas tu, doktor cek kat wad, jahitan terbukak..dekat situ jugak doktor jahit..idup-idup...hahahha

sanggup??hahahh

ayang said...

aaa.. gupe dak nora ler.. tahniah wei..

Echa said...

nape jahitan le terbukak.. ko ni ganas sangat ke wei.. takut nyer... ngilu aku... bab jahit ni aku memang seram sket la.. hehehe..

Echa said...

ayang.. pasni turn ko lak... gud luck... tak sabo nak tunggu kengkawan beranak ni....

{ e'mie } said...

aku lak tak sabo tunggu echa beranak...kah3...bukan ko x tau, dak nogha ni memang ganas...tapi serius talk, anak nogha memang comel...

~aSHa~ said...

bila aku leh tgk live ni?

eh leh ke tanya soklan ni kat n3 echa?

echa..ti aku tanya kat blog dia...blog ko yg aku bukak dulu ni...

Echa said...

heheeh.. emi ko nak tunggu aku ke.. ko doakan la ek.... mana tau..ada rezeki aku pasni...

hehehe.. zidah.. bole je... nora cakap... nak tengok tanya dia.. kol dia ke.. sms ke... heheheh