Tuesday, December 15, 2009

JOm Makan Makan

Kali ni jom makan Asam Pedas plak... Aku hos jalan jalan cari makan yg tak dilantik secara rasmi.. hehehehhehe.. :p

Lokasi.. Belakang Pasar Borong Batu Berendam...

Bes woooo... salu kalau aku g sini.. aku akan order Asam Pedas Telur Ikan.. besss gilerrrr.. sorang makan tak habis... ada jugak asam pedas ikan seme.. tapi aku suke asam pedas telur ikan..:)

Aku tunjuk gambo sekali ni... mana ler tau.. ada yg tak tau camner la rupa asam pedas telur ikan tu.. :) hehehehhe... sedapnya sbb ada daun kesum.. (ni kak aku ler cakap ni... ) hehehe... sampingan nasi putih.. ada kobis goreng.. papadom... ngan telur asin..

*harap maaflah.. gambar seme amik guna hp je... segan lak org ramai.. nak kuar kamera kang kata aku ni jakun sangat, asam pedas pun nak amik gambo.. buat kenangan katanya... hehehehe... nak tunjuk kat org kg...



dalam asam pedas tu.. sememangnya ada telur ikan la kan...
dan bendi... besssss.. pesal sekali tengok mmg telur ikan..
dua tiga kali tengok lain macam sangat bentuknya.... hahahahhha...


ini en.somi nyer peberet... kat tempat yang sama gak..
tapi dia makan nasi lemak ayam.. bes jugak..
sambal dia sedap...

kalau korang nak pegi... cari je kedai kat bawah ni..

sedappppp ok... tekak aku ni semenya sedap.. hehehe..
korang try ar...

11 comments:

Mummy Haziqah Kafiah said...

huwaa sedapnya....... bile la dpt diet kalo ginih punya selera... apa nak buat nih!!

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

apasal telur ikan tu tak senonoh jer rupanya. hehehehhe.. asam pedas memang akan jadi ummpppp kalau ada daun kesum, kalau tak de daun kesum, kurang kcik!

lucky said...

yummy! :)

Drama Mama said...

tengok skali lagi camna rupanya? hahahahha i slalu makan asam pedas ikan ja la tak pernah makan yang lain. sedap gak eh?

pak long said...

salam..
fuhh memang sedap nengok makanan tu..
apapun moga ceria selalu..
cun blog ni...

Echa said...

Mummy Haziqah...
kalau ikut tekak ni.. memang diet kena tolak tepi dulu.. hehehe

Kak mimi..
memang tak senonoh rupanya.. tapi rasanya sedapppppppp... try ar..

Lucky.. try ar.. memang bessss..

Drama Mama
Sedapppppppp.. hehehehehhe.. Jangan tengok rupa sangat... try rasa... :)

Pak long..
Salam kenal... tq..

Nana said...

t

Nana said...

wwah terliur plak tengok asam pedas tu

Echa said...

nana.. sedappp... blurrrppp.. hehhehehehe... saje je bagi leleh liur.. try laaa...

Ena said...

Rupe masakan kdg main peranan gak kan! heh3x.. tp apa yg penting.. Sodappp.. :)

~aSHa~ said...

jom....

aku jawab tajuk je arini...uhuhu....