Friday, December 11, 2009

Banyak nak Qada' ni....

Dalam masa sejam dari skang... aku dah bole tarik napassssssss panjangggg... dan lepassssss... burrrrrrrrrrrrr.. hehehee... sembur sket air masak ni kat muke urusetia dari u** tu.. hahahahha.. nama ipta terpaksa di 'blur' kan atas sebab sebab yg tak dapat dielakkan... :p

Menyakitkan hati.. nama je urusetia kan... tuan rumah lak yg ko buat cam kuli batak.. kemain cantik mukeeeee!!! takpe.. takpe.. sekurang kurangnya aku dah belajar satu satu mnde... ok jugak tu.. pasni.. meh bagi aku buat lagi.. cepat sket aku ni pandai.. tak gitu?? alhamdulillah.....

Tak sabarnya nak tunggu habis majlis ni... adoii.. selesai segala kebizian aku ni... ye.. yeeeee.. sok ingat cam nak tengok wayang... tiket pree ni tak guna guna lagi.. valid sampai 12hb.. sampai sok.. kiranya sok bole tengok lagi kan?? ke tak bole dah??

lepas ni aku akan kembali sibuk... keje?? takde maknanyaaaaaa... banyak aku kena qada' ni... blogging ni pun dah lama tak apdet.. asik yes je dari aritu.. no nyer takde..hehehe... takpe.. takpe.. pasni pulun habis habis yeeeee... :)

6 comments:

~aSHa~ said...

tu la aku ingat ko terperangkap dlm YES dah...dikepung ke..mana la tau kan...

ha aku doakan ko dpt cemerlang ye..doakan aku semula tau..aku nak dpt ni...

siapa yg keje takmo cemerlang kan...kalo takmo cemerlang...buat la keje sambil lewa...uhuhuhu...tul idak..

so aku doakan ko ni ek...sila la amin

Echa said...

camtu ke... :)
aminnnn.. hehehe... tp aku rasa aku ni kalau buat bersungguh ke... sambil lewa ke... sama je...

..nOj.. said...

hahahaha... nape U je kuar.. patutnye kena ade huruf last skali tu... br la aku tau sape... hukhuk...

*Miss Geli^ said...

tengok citer ape ??
malam ni aku nak tengok wayang gak...

santau dah kuar kan?

Echa said...

nojah... segan aku nak taip huruf last tu.. heheheh...

Echa said...

nora.. bes ke santau tu... laki aku ni kureng sket tengok citer melayu.. bosan dia kata... dia ajak tengok storm warriors...