Wednesday, December 23, 2009

Dinner @ Ayer Keroh Country Club

Ni dinner office aku... takde family day kan tahun ni... so, ganti ngan 'malam gala dinner' ni.. hahahaha... dinner simple je... sangat simple...

Menu makanan tak sempat amik gambo ekkk... segan la aku... lgipun memang lapar sangat dah... kamera letak tepi.. perut kena isi dulu.. bila dah kenyang..langsung malas nak mik gambo dah... Ada goreng goreng... bbq ayam/daging/sosej... desert.... kek.... memacam lagi ar.. tak ingat dah...

Aturcara:
* Ucapan dari Pengarah
* Berebut amik makanan oleh staf
* Makan sampai kenyang.. (kalau tak cukup bole amik lagi... )
* Penyampaian sijil staf cemerlang tahun 2009 (yg pastinya nama aku takde)
* Sesi Potong kek besday staf Dec..
* Cabutan 'malang' tuk sesi karaoke... (mujur aku tak kena tuk sumbangkan lagu).. hehehe..
* Cabut awal sbb malas nak tunggu lagi.. dah kul 10 lebih weiiii.. tak ingat nak tido??? :p




bos aku volunteer nak nyanyi.. lagu 80an ke apa ntah
tak penah aku dengar.... heheheh..


ini goodies yg kami dapat... dalam paperbag tu tuk anak...
yg towel tuk mak.. pak takde.. hehehehe

3 comments:

..nOj.. said...

bos ko menyanyi dh satu hal... belon plak adelah satu hal yg sgt berbeza... gagal gagal

::Kak Sambal:: said...

wei, ada tak table calender...aku nak satu!!

Echa said...

sangat kontra ke?? hehehehhe...

wei.. bilanya aku dapat table calendar malam aritu?? takde.. takde... tapi aku ada dapat dari supplier...