Tuesday, December 22, 2009

Nak Servis Kenderaan Percuma???

Berminat????

Bole contact aku yeeee...

Aku kira cincai laa.. seme bloggers..

kengkawan aku bagi FOC..


Tapi ada syaratnya tau...


Kena bawa sendiri kenderaan tu ke tempat yang ditetapkan...


Takde servis kat umah ye
eeee...

Dan jangan risau...

*Tenaga Mahir Disediakan

*Servis Percuma Kedua kali kalau tak puas ati...

*Servis
yang memuaskan



BERMINAT????

BOLE CONTACT AKU MELALUI EMAIL @ KOMEN DI BLOG INI...

Gambar adalah seperti di bawah.. :::








Peace No War!!!!!

6 comments:

::Kak Sambal:: said...

dah namanya anak lelaki....keje pomen jer...kalau ada anak perempuan cam aku nie...asikler belajar memasak...hehehe

n0n0n said...

adei....mati2 ingat betul FOC td.....aduyai....

Echa said...

mamylyna... 24jam kalau tak tido.. itulah keje dia... hehhe..

nonon.. alaaa.. break sekejap.. hehehehe.. jgn mare...

aLoNg@Na said...

anak laki2 mmg suka benda2 yg lasak..mcm si danish gk ni,suka memomen...

..nOj.. said...

heehehehe kelako tul la budak sorg ni... siap pakai overall tu yg x tahan...

Anonymous said...

hahah..beria2 la konon2 sebis pree.amboi kecik2 nk tunjk minat ni nk jadi pomen ke?