Monday, December 21, 2009

Ala kadar je.. dari takde..

skang ni musim hujan.. sok ektiviti kuar umah tu ada... tapi tak kemana pun.. so, ektiviti yg dijalankan adalah tido.. makan.. tido.. makan dan tido balik.. syokk kan?? heheehe... rasa malas je nak naik keje balik... dah datang keje pun.. cam lemau je...ntah apa apa ntah.. :p

lagipun kat opis pun cam suam suam kuku je... ramai yg cuti lagi.. banyak tul cuti korang ni ek... jelesss tul aku.. takpe.. takpe.. minggu depan aku nak cuti jugak... heheheeh...

bosan je entry hari ni.. kan?? kan??

so, ala kadar ajelah entry hari ni.. dari tak adooo!!

4 comments:

Ena said...

Cam Ena gak duk umah jer.. makan..makan..& makan lg... hik3x.. memg diet x kemane.. kui3x.. pastu tido..tido.. & tido lg.. ngeh3x..

ibu emy efy eqy said...

boleh luangkan masa bersama anak2.
best jugakkan?

Nana said...

cuti 2 ari nk abeskan cuti tahun.xg mana dok umah makan tido gak heheh

Echa said...

ena.. kalau ujan.. memang takde diet dah.. alangkan tak ujan pun takde diet.. haahhaha

ibu emy... bes laaaa.. dapat tido pun iye .. hehehe...

Nana.. musim ujan.. memang syok tido.. nak kuar jalan pun mlas...heheeh