Monday, December 14, 2009

Saper dalam Ewah Ewah Semalam???

Ha.. tetiba aku jadi wartawan tak berbayar ni.. semalam petang takde buat apa..tengok tv3.. Ewah Ewah.. sekali cam kenaiii jek peserta dalam rancangan tu... memang semalam adalah seme blogger terulung kat melesia neh... korang tengok?? aku jarang tengok ewah ewah ni.. tapi semalam takde mende nak buat.. saje tengok... cam kenai.. bukan kenai rapat pun.. tapi sbb blogger yg memang seme kenal... aku up kat sini...




sekali konfirm! memang REDMUMMY! wah.. glamer... jelessss.. jelesss.. menang banyak adiah plak tuhhh...




*tahniah redmummy.. walaupun bukan live.. tapi takpelah kan.. pssss.. kak red.. saya up gambo akak yeeeee.. jangan saman saya... duit saya cukup cukup je sblom nak tunggu gaji kuar ni... :p

4 comments:

~aSHa~ said...

perghh gambo blogger famous amos....ehehehe

ewah2 ni kul bape wei..pesal aku tak pernah tgk...sbb aku keje ke time siaran tu?

Echa said...

weekend je... kul 6pm.. aku pun jarang tengok.. semalam bukak.. nampak lak redmummy.. hehehe

..nOj.. said...

cantek nye comment box dia ni... hahaha...
aku pun x penah tgk mende ni... katenye rancangan bodo je... hahaha...
wei bile lak muka kte nk masuk rancangan sebegini

Echa said...

santek ke.. ??? aku bila dah buat.. cam sakit mata lak.. tapi nak ubah jadi tak tau dah... hehehhe... muke kita akan jengah rancangan lain... mgkin rancangan masak memasak kottt..