Wednesday, December 30, 2009

KL @ day 1

Rombongan cik kiah ke kolumpo... haru biru jadinya.... :p

27/12/2009 (Ahad)
1.30 pm - Melaka ke KL


T.hari lepas makan, kami gerak ke KL.... sampai jam berapa, tau tak?? Sampai jam 5pm yeeeeeee.... tak penahnya la lama lemas camtu aku g kl... jammed start dari tol Alor Gajah.. tapi tak lama... dalam 30min dah ok clear... tapi bila nak masuk seremban... jammed gilerrrrrr.... dalam 2/3 jam jugak kat situ... dengan hujannya lagi.... syokkkkk aku tido.. hahahaha.. P sana family aku... family kak long.. mak.. ngan adik prmpuan aku...


Sampai KL dalam kul 5 pm...Check-in hotel pun kul 5 lebih... ni bilik otel... amik dua bilik camni.. kat Vistana.

budak yg baru bangun..jakun jap.. abis selerak seme dia kemas... hehehe...

6.30 pm - Siap-siap mandi.. gerak kuar otel... terus naik train... melepaskan hajat anak-anak buah.. anak sendiri.. anak tekak katanya.... mak aku pun tak penah naik... sblom ni naik kat s'pore dulu je.. kat pulau sentosa... yg ni lain sket katanya... haaaaa.. amikkkkkk... dari titiwangsa ke masjid jamek... pastu amik lak ke kg baru... nak dinner katanya.... pas makan terus balik ke otel balik... sesaje jeeeeeee.. amik angin... kuar asap terus.. hahahaha.. dengan hujan lagi... lenguh kaki seme tak yah cakap.. hahahahhaa...perut terus lapar giler bila jejak balik hotel... tapi sbb malas dan letih tu.. seme tido sampai ke pagi...


berakhirnya perjalanan penuh mendebarkan dan memenatkan untuk hari pertama di KL... sempena percutian penutup keluarga tahun 2009 :)

notakaki::
saya tidak mengandung yeee.. itu lemak berlebihan di badan.. mgkin skang ni dah terbakar sket dek 'excercise' malam tu... hehehe...

6 comments:

~aSHa~ said...

seronok tgk family ko ni...seme spoting...

ko menginap di mana ni wei...

aku ni ala2 jakun..tak pernah jejak ke kolumpo tu..

Echa said...

bukan seme spoting... seme kaki jalan.. on aje...

kitaorang dok vistana...

iz-AnN عبداللطيف said...

dok vistana tak cakap...aku ada kawan keje situ...kalu idak leh pat murah...

Echa said...

saper nama kawan ko tu wei... mustapa ke?? kalau mustapa.. dia dah nak tukar keje jwmarriot dah... hehehhehe

..nOj.. said...

zidah nmpk sgt x baca,, jelas2 ko tulis vistana tu aku rase...

wei jelas gile perut... hehehe... gambo last sgt kejam, anak dibiarkan bersendirian... mak sibuk bergambo

Echa said...

hahaha... berlipat wei... giler tol ar... gemok giler dah... boroi lak tu.. kalau ngandung.. le kaber line jugak.. hehehehe.. kesimpulannya.. jangan kai baju ketat sangat.. kantoi nanti..

sangat kejam mende... anak aku kat laki aku... yg blakang aku tu.. bukan anak aku la... anak buah aku tu.. mak dia kat blakang tu.. hehehehe