Wednesday, December 30, 2009

Kembali...

Akhirnya aku kembali bekerja balik... punya la malas... hehehehe... rasa tak sabar je nak tunggu hari las keje.. esok.. hehehehhe.. jumaat dah cuti lagi kan??? besnyer la kalau salu camni.. :p

Dari Ahad sampai malam tadi baru balik... kitaorang g KL je... kentut pun bole dengar.. hahahaha.. takde maknanya g jejauh pun... nanti aku aplod gambo ngan citer kat sana ek...

Penat jugak... tapi seronok....

3d2n @ KL.. waaaaaaa.. cam gempak je.. 3hari yang penuh dengan aktiviti mencabar dan mendebarkan.. hahahaahha....;p

8 comments:

~aSHa~ said...

wah mmg lama cuti...tertunggu2...dpt dak bungkusan aku tu..puas aku pk nak pos mcmana...express ke snail mail..tapi atas nasihat wan yahaya yg sentiasa membantu aku ke pej pos tu..dia advice ke aku suh express....

iz-AnN عبداللطيف said...

haiyaa...bila aku na p bercuti kat kl ni...ishhh

Echa said...

zidah.. bungkusan dan sampai dah... malam tadi aku sampai umah.. dah ada atas meja dah.. tq ek.. nanti aku buat entry..

izan.. ko mana la nak p kl.. ko bercuti terus naik flight je... tak main naik kete ni seme.. hehehee..

~aSHa~ said...

a'ah bila nak bercuti ke KL ek..ehehehee..echa ko pg mana kat KL tu..cepat la buat entry...ehehehee...

..nOj.. said...

tula lambat betul nk cite... cpt2 sket... ktorg yg duk kampung ni mmg tertunggu2 cite kwn2 ke kolumpo tu

iz-AnN عبداللطيف said...

haah..tetambah aku yang dok bando ni...lum pernah lagi p kolumpo tu...beh ke weii

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

飯糰夾蛋Karen said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚