Wednesday, December 30, 2009

Kembali...

Akhirnya aku kembali bekerja balik... punya la malas... hehehehe... rasa tak sabar je nak tunggu hari las keje.. esok.. hehehehhe.. jumaat dah cuti lagi kan??? besnyer la kalau salu camni.. :p

Dari Ahad sampai malam tadi baru balik... kitaorang g KL je... kentut pun bole dengar.. hahahaha.. takde maknanya g jejauh pun... nanti aku aplod gambo ngan citer kat sana ek...

Penat jugak... tapi seronok....

3d2n @ KL.. waaaaaaa.. cam gempak je.. 3hari yang penuh dengan aktiviti mencabar dan mendebarkan.. hahahaahha....;p

6 comments:

~aSHa~ said...

wah mmg lama cuti...tertunggu2...dpt dak bungkusan aku tu..puas aku pk nak pos mcmana...express ke snail mail..tapi atas nasihat wan yahaya yg sentiasa membantu aku ke pej pos tu..dia advice ke aku suh express....

♥cikmOt♥ said...

haiyaa...bila aku na p bercuti kat kl ni...ishhh

Echa said...

zidah.. bungkusan dan sampai dah... malam tadi aku sampai umah.. dah ada atas meja dah.. tq ek.. nanti aku buat entry..

izan.. ko mana la nak p kl.. ko bercuti terus naik flight je... tak main naik kete ni seme.. hehehee..

~aSHa~ said...

a'ah bila nak bercuti ke KL ek..ehehehee..echa ko pg mana kat KL tu..cepat la buat entry...ehehehee...

..nOj.. said...

tula lambat betul nk cite... cpt2 sket... ktorg yg duk kampung ni mmg tertunggu2 cite kwn2 ke kolumpo tu

♥cikmOt♥ said...

haah..tetambah aku yang dok bando ni...lum pernah lagi p kolumpo tu...beh ke weii