Wednesday, January 6, 2010

Tertinggal di Vistana.....

Apa yang tertinggal????

Dah berminggu berlalu kan.....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Ideaku tertinggal di Vistana.... huwaaaaaaa...

So, selagi itulah aku takde idea nak apdet apa kat blog ni....

Alasan tuk ke sana balik ni...

Nak Buat apa???

Nak amik idea laaaaaaa.. :p

10 comments:

hBz said...

alasan utk balik or???huu..

sini aku bagi tajuk,

"tiada kata-kata menandingi kisah mu vistana".

wahh..

Echa said...

hBz..

waaaaaa.. kelasss gitu tajuk...
hehehehee....

Ena said...

owyh Vistana.. awat lak leh tertinggal..Hik3x..

Echa said...

mgkin bukan kat vistana je.. mgkin kat jalan masjid india.. kat sogo kot.. kena cari balik tu.. hehehehhe

..nOj.. said...

ceh alasan nk pg bercuti lg ek

** Perfect Love ** said...

citt alasan... kehkehkeh

Echa said...

alaaaa... alasan ni je yg dikira paling ok.. haahhahah

~aSHa~ said...

aku rasa mmg harus ko pg balik cari..kalo idak...berkurun2 la kami tgk ko tak balik2 dari KL...

Echa said...

itulah.. tapi nampaknya cam tak cerah je harapan nak g balik... takpe.. aku cari idea kat tempat lain ajelah.. hehehe

::Mamalyna:: said...

ingatkan apeler yang penting sangat tinggal kat sane...tp aku rasa sisa kumbahan ko memang ada tertinggal kat saneler kan...