Thursday, January 14, 2010

Masih belum terlaksana....

banyak benda yang masih lagi tak terlaksana ni... dah 13 hari berlalu pun dalam tahun 2010 ni...

antaranya...

* nak apdet blog maksima 7 entry sehari... minima 1 entry ajelah sehari.. sbb aku rajin.. tapi nampaknya 1 entry pun cam suam suam kuku jeee.. idea tahun 2010 ni cam belum nak kunjung timba lagi ar... :p

* nak cuti satu family... pun blom buat apa pun lagi.. laki aku tak suke rancang katanya.. mungkin esok nak pegi.. malam ni la kelam kabut buat seme benda.... aku jugak la tuuuu.. malas nak layan...:(

* nak lebih effisyen... macam nojah.... tak kira la keje.. blogging ke... chatting ke... rasanya yg paling effisyen skang ni chatting.. hehehhhe... keje tu kena lebih kuat lagi... iskkkkkkkk...


banyak lagi arrrrr... ishhhhh... bilanya ni???

8 comments:

** Perfect Love ** said...

take time... hehe
don't forget. masa mengejar kita ;-p

*Miss Geli^ said...

kan dah naik gred, gaji bagai, haruslah usaha pun kena dipertingkatkan..kat ptpo marah plak

::Mamalyna:: said...

pulun echah pulun...hehehe

Echa said...

perfect love... itu la pasal.. sekejap je dah 15hb harini kan.... ishhhhh.. keje lebih kuat lagi ni...:)

Echa said...

miss geli... tau takpe... kang ada lak yg marah.. kiranya kena keje lagi kuat dari seme orang ni.. hehehehe

Echa said...

mamalyna..
ko sebut pulun tu.. tingat aku wei.. ada budak ni cakap PA tu...

PULUN ALL.. hahahahahah...

..nOj.. said...

wah bestnye... ade org mengidola aku la... kohkohkoh

Echa said...

a'ah la.. selama ni malu nak cakap..