Tuesday, January 19, 2010

Lepas jugak Hajat Anak TEkak....

Akhirnya tercapai jugak hajat anak tekak ni.... kesian betul laaa..

Dari dulu dok dengar org dok sebut..

Kat blog pun tengok ada yg buat sendiri..

Aku ni nak buat tak pandai.. eh.. bukan tak pandai.. tapi Malas..

Kalau dah Malas tu.. satu apa pun tak pandai kan?? same jeeeee..

So, aritu cakap la ngan sorang chef ni.. yelah.. dia kan pandai buat memacam kek.. kek batik.. biskut raya la kan.... dia kata nak buat la ini bluberry tart.. tunggu punya tunggu.. takde punnn.. ingatkan nak mintak la kesian.. kalau tak bagi rasa pun... nak order la kan.. tapi tak kunjung tiba laaaaaa... so, aritu masa kuar g jj.. li kek besday en. somi.. nampak la tart ni.. PUnyalah menggelitatnyaaaaaa... terus capai... suka nya ati tak bole cakapppp laaaa...

Mahal jugak ek.. hehehehhe.. itulah.. saper suh malas... :p


Lepas jugak hajat anak tekak... kesimpulannya???

Mgkin itulah pertama dan terakhir aku beli.. sbb tekak aku tak bole masuk.. heheehhe.. yelah.. orang cakap sedap.. sedap... tapi bila aku rasa tak sedap.. hahahahhaha...

Sbb putih (cheese) tu banyakkkk sangat dari bluberry nya.. jadi sebu tekak aku... mgkin kalau yg mini comel comel tu ok kottt..

Takpelah.. janji aku dah rasa... hehehhee.. takde la segan sangat.. bila org tanya...

"penah rasa tak bluberry cheese tart ni"??????

kalau sebelum ni aku geleng kepala jeeee.. kali ni mgkin dengan bangganya aku akan jawab

'SUDAH'!... hehehehe...

6 comments:

..nOj.. said...

mcm cite hal aku je kt atas tu... heheheh... wei ko x minat ek? rugi la... ni feveret aku ni

lin_cute said...

memang rugi tul....sedap yang amat tu....blueberry cheese tart....my faberet too.....tapi kalau kat kluang railway station lg sedap tak ingat...cuba ar....kat tesco melaka ada kan..

Echa said...

heheheh.. noj... aku tak tau la nape tekak aku rasa tak sedap.. hehehe.. agaknya tebal sangat cheese dia kot...

lin.. nanti aku nak try yg kat kluang tu.. jap lagi nak pegi la ni.. tak jauh.. dekat je.. heheehhe

sarah kalam said...

i likeee it...

Echa said...

sarah... hehehhee... mgkin yg mini comel comel tu lagi sedap kot.. hehe

::Kak Sambal:: said...

i like mat rempit..... ehhh silap, i like blueberry cistat...sedap wei...adakah ko bukan penggemar keju?