Thursday, January 7, 2010

Lebih panas dari TERJAH nas ahmad!

Tak habis lagi rupanya citer sal naik gred ni... yg aritu baru kuar pekeliling tu...

udah udah ler tuuuu.... ini seme duniaaaaa.. hahahahahahha...

ramai sangat yg nak menyuarakan pendapat sal kenaikan gred PT(K) ni...

dalam paper BH arini pun ada lagi.... surat balas PA kepada surat PT (P/O), Putrajaya aritu... katanya PA ni keje Jaga Diari dan Bancuh KOpi jeeeee...

esok kalau ada yg masih tak puas ati.. ada lagi ar kot dalam BH esok... mgkin sampai ada berita baru sal minyak naik ke...beras naik ke..tambang bas naik lagi ke.. mgkin baru redala kot citer sal naik gred ni...

Kenaikan gred ni mengundang banyak kontroversi laaa.. lagi hebat dari citer artis kawen dua... artis cerai berai...lebih panas dari TERJAH nas ahmad.. heheehheh...

Ada lebih dan kurangnya nanti... kita tunggu ajelah... kalau ada yang diberi.. akan ada jugak yang ditarik balik.. dan apa yg diberi kelebihan tu... ada jugak kekurangannya.... seme tu ada sebab... sebelum nak suarakan apa yg tak puas ati.. pikirlah dulu... jangan nak terjah jeee...

Apa pun... pengurusan kat sini mesyuarat dah pun dibuat semalam... keputusan dah pun tau... so, kita tunggu ajelah hitam putihnya tu... syukur ajelah dengan apa yang ada... doakan yang terbaik ajelah yeeee...

Eh sebelum aku habis menaip ni... tingin lak aku nak jelaskan sket laaaa... Rasanya slah kot keje PA ni Jaga Diari dan Bancuh Kopi je... sbb kekadang aku tak buatkan kopi pun tuk bos aku.. aku guna nescafe instant jeee.. kekadang order je kat kafe depan ni... so, mungkin salah la tuduhan tu yeeeee... dan keje bukan itu saje.. selain keje hakiki banyak lagi keje sampingan... iskkkkkk... :p

Sekian, terima kasih..
Ikhlas tapi jauh..
saya PA yang gembira dalam duka...

9 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

sambung sikit...ada tak dia nyatakan bancuh kopi cap apa...sebabnya aku memang ada gak wat kopi tuk bos...cap aik chong...celup2 ngan air panasjek...tak yah buh gula bagai...hahaha...ishh rindu plak ngan bos aku yang berada di perancis skang ni...hohoho

::Mamalyna:: said...

aku? aku tak penah bancuh ape2 air kat bos aku pun...pepandailer die nak minum sendiri...pelik betul ngan manusia2 yang dengki mendengki ini..

Echa said...

zan... itulah.. patutnya dia kena detailkan.. tul tak??? pembancuh kopi apa... tul... tul.. aku setuju la wei...

Echa said...

mamalyna.. bos ko lebih suka minum air msak kot.. bagus la wei.. elok tuk kesihatan.. hehehehhe... bukan dengki.. tapi tak puas ati.. hehhe.. same ke???

..nOj.. said...

bos aku minum air bio aura... bwk bekal tiap2 ari

deKat D hAti said...

ello.. skius me..ingt diploma kita amik ni diploma bancuh air kopi ker.. time kita tunggang langgang buat keje dia ada tau?.. cehh!ckp tu tlg guna akai ha..

Diarihatiku1976 said...

yg komplen tu tak faham kot.. aku walaupun bukan PA tapi aku paham..

~aSHa~ said...

ha koi pun nak mencelah ni...

aku pun tak bancuh kopi...aku buat nescafe...ntah nape seme bos aku dari dulu suka nescafe..eh ada yg suka milo..dato' jabar tu...

tapi aku tak pernah bancuh..bila aku guna instant tu kan..aku just letak dlm cawan, tuang air panas, letak sudu di piring..dan hidang...mmg aku tak kaco...BOS BANCUH @ KACO SENDIRI LA AIR tu..

mmg fitnah tul la ptpo putrajaya tu....ada ke kata kita bancuh air..bos la bancuh, kami tlg isi dlm cawan je...

Fuuhhhh la la ..... said...

hai... salam perkenalan... tingin nk join.... kat sini kebanyakkan bos minum kt kafe je.... idak le pulak PA tukang wat air... ehehhehe.... ada byk lagik keja PA nk wat selain wat air tu.... ehehehhehe tul tak....