Friday, January 8, 2010

Sama Tapi Tak Serupa

Apa yang sama???

- Hotel yang sama : Vistana KL
- Orang yang sama
- Keadaan posisi yang sama


Apa plak yang tak serupa ???

- Penampilan yang lain
- Tarikh dan masa yang lain



Tapi..... yang paling jelas skang ni... kalau dulu blom ada anak...(eh.. dah ada dalam perut masa tu... heehhe.. 3mths) kemain lagi ringan sama dijinjing.. berat seme dia nak pikul...


Sekarang.. lain plak.. ringan dia jinjing..berat seme aku yang pikul.. apa kesssss... hahahahahaa....

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

memagn lain...yang paling ketara la...dulu tak tutup...skang litup...huhuhu

::Kak Sambal:: said...

hahahaha...dah macam maid dah aku tengok ko..hehehe

~aSHa~ said...

ahahaha...buat aku tergelak ayat yg akhir sekali tu...itu la pasal skrg ni kan...contoh lagi..

bila berdua dulu, amboi pegang tangan, bahu seme bagai..skrg ni alasan pegang anak2....uhuhuhuhu

nice blog yg simple tapi buat aku rasa tergelak mula2...

..nOj.. said...

hehehe dlu paper bag pun sanggup pegang... skang ni mesti xnk dh kan

Echa said...

izan.. itu penghijrahan namanya.. hahahahahah...

mamalyna.. banyak ko punye maid wei.. tapi bila aku tengok tengok balik ada gaya la kan.... aku rasa sok tambah sorang lagi.. baru serupa maid.. hehehe

asha.. itu dah konfirm... ada je alasan nak cepat la hapa la.. dulu lambat sket takpeee...

noj... ha.. jangan kata paper bag kat tangan.. sandang beg lagi.. tarik beg pun dia... skang ni seme ke bdan aku nehhhh.. :)

NenetPenne (NP) said...

dulu kalau tersepak batu, siannya u, sakit ker?

la ni kalau tersepak batu..eeh u ni buta ker?

Echa said...

hahahahhaha... tul tu...kalau tak pun.. ayat dia camni... 'mata letak mana.. lenkali jalan tu jangan tengok atas jeeee..'

Ena said...

he3x.. x per2.. dah nak wat camner kannn.. :)

.:fyzz:. said...

mmg la skang nih kita cam ahli akrobatik echa wei..ngan beg anak..beg kita..beg makeup...
oo tuh gmbr kt atas nih ala2 hanimun la yer..aqeef tak de lagi..heheh..

lin_cute said...

memang lain....dulu kiut...sekarang comei.....