Tuesday, January 12, 2010

Kerana Iklan..

Satu satu.. saya sayang babah...

Dua dua.. saya sayang babah..


Tiga tiga saya sayang onyang..



1 2 3 sayang semuanya... :p


Ibu nya mana.?? takde nya nak nyanyi ada nama ibuu.. seme babah.. heheheheh..

tapi takpe.. sbb kan ada iklan yang nyanyi

'ibu.. ibu.. engkaulah ratu hatiku'... iklan susu kan?? sbb iklan tu jugak.. semalam Aqeef dah berjaya panggil aku dengan betul.. 'ibu.. ibu.. babah mana'??? hehehe.. tetappppp ada babah... ok la jugak..dari takde... hehehhe...

Aqeef dah makin besar dah sekarang ni... makin banyak mende dia xplore... makin banyak perkataan dia dah pandai sebut.. makin banyak karenah..

sblom ada yg komen sal adik... ok.ok... adik is on d way.. hahahahhahaha

11 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

aqeef anak bapak la katakan.. semua pun babah ajer la kan. hehehe apa pun ibu tetap ratu hatiku..

..nOj.. said...

heheheh camne leh susah sgt sebut ibu tu... xpe la kira akhirnye ade la jugak tu

ratna said...

ha ha ha.. aqeef pun tahu lagu tu.. lagu tu dari zaman akak kecik2 lagi..

~aSHa~ said...

JANJI ibu 3 kali ye aqeef...ehehehe...

tahniah ye echa utk yg OTW tu..uhuhuhu...aku on my way..

Drama Mama said...

haha memang diorang ni, semua bapak..padahal mak ni la yang dok basuh bontot dia. hahaha

Echa @ Syaz1601 said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

kak mimi...
aqeef ni memang anak babah kan... hehhe

noj..
yg susah agaknya nak sebut 'i' tu kot.. sbb sblom ni dia hentam panggil aku abu jeee. hahaha..

Echa said...

kak ratna.. lagu tu dah lama kan.. baru baru ni kuar iklan susu tu.. suka betul dia ikut... tu yg dapat sebut tu.. bagus jugak iklan ni. hehehe..

asha..
insyaallah.. tq.. ko doakan la seme selamat.. :)

Echa said...

drama mama..
betul ar.. lebih rapat dengan ayah.. camner garang pun.. ayah jugak.. time busuk busuk.. cari mak plak.. hehehe...

::Mamalyna:: said...

wei, ko dah ngandung ker..

iedaLUVsham said...

beso dah boy sorang neh, mmg nak kene dapat adik neh, huhuhuh!!! klik!! nuff xpax :)