Monday, January 18, 2010

Ni Entry Sangat Penting - Sticky MODE!!!

Aku sebenarnya baru terbaca kat beberapa blog yang ada buat entry sal hadiah contest... Walaupun dah jejak 6/7 bulan.. hadiah tak sampai sampai lagi... dan ada jugak yang hadiah yang dijanjikan takde langsung.. ooooo.. aku mintak maaf kalau entry ni mengguris mana mana pihak..

Dan terbukak hati nak buat entry jugak mengenai perkara ni.. sbb aku penah buat contest jugak dulu.. ingatkan?? Makeover Contest..

Dah lama ... bulan 8 tahun lepas.. so, aku sangattttt la takut dan terlupa kalau ada pemenang yang masih lagi tak terima hadiah shawl tu... pleasseeeee.. maklumkan..

Bukan apa.. aku pun suka masuk contest.. walaupun hadiah tu bukan keutamaan.. tapi apa yang kita patut dapat, kita harus tuntut kan?? itu hak kita.. seperti yang penganjur janjikan...

Aku nak mintakkk maaafff sangat sangat kalau masih ada lagi yang tak terima hadiah tu...sebenarnya aku dah pos pun hadiah tu semua pada bulan yang sama..

kepada http://warisanayahbonda.blogspot.com/

http://ummisalsabila.blogspot.com/ dan http://mamaadablog.blogspot.com/

aku tak nak hutang hadiah pada sesiapa punnnn.. aku takut terlepas pandang je benda ni semua... sbb itu hak meke... sila tuntut kalau masih tak terima..

pada nojah n nora.. nojah especially.. aku utang ko shawl kan?? ko tak dpat lagi kan.. sebaik aku dpat tau dari nora.. hehhehe.. so, aku dah gantikan sesuatu.. dah siap masuk anvelope.. insyaallah.. minggu depan sampai.. sbb aku tak pos lagi... so, kalau masih tak pat lagi.. sila maklumkan...

sbb sepanjang aku join mana mana contest... aku sangat berterima kasih la pada penganjur sbb aku dah dapat hadiah yang dijanjikan tu... cuma ada satu je aku tak terima lagi.. tapi takpe... kalau ada, adalah....kalau takde pun, aku halalkan... sbb cam aku cakap... aku masuk contest suka suka.. kalau menang tu, kira bonus pada aku.lagipun saper yang tak suka kalau menang kan?? .. kalau kalah tu dah memang la kan.. apa nak dikato.. takde rejeki...

Dan juga pada semua yang telah sudi menjadi follower aku... terutama waktu contest Makeover dulu.... samada terpaksa ataupun dipaksa.. hehehee... aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak... tak terhingga sbb sudi follow blog ni... yang rajin singgah pun aku nak ucapkan terima kasih jugak.. yg sudi komen lagi la terima kasih... tanpa korang siapalah aku...

mengarut giler entry ni.. sengal betol.. lain yang nak aku sampaikan.. lain yang aku taip...

aku undur diri.. sekian, terima kasih..

-aku yang sangat takut-

12 comments:

mama_iris said...

bagus entry neh....boleh mengingatkan saya yg baru berjinak2 nak jadi penganjur contest...

btul la tu...walaupon masuk secara free...tak bayar apa2..tp dah janji masa awal2 nak bg...kene la bagi kan....semua contestant tu plak sudi jadi follower walaupon ada yg kene paksa...hahahhaa......


anyway,thanks for this reminder...

jom join contest blog saya..:-)

Echa said...

mama_iris..
mengingati sesama blogger.. sambil mengingatkan diri sendiri.. kadang kadang kita terlepas pandang... :)

mama_iris said...

saya baru lps baca semua blog2 yg tgh panas dgn isu neh...rasa x adil judge kalo x kaji btul2 apa yg terjadi...


well...saya rasa masing2 ada salah...kalo dah say sorry,we as human being should accept their appologize....tak rugi apa kan...

saya pon x nak campur tgn sbb saya ni pon baru berjinak2 as a blogger...

i just wish everything will has a good ending to evryone...

salam harmoni....

~aSHa~ said...

ehhehe...takde pun hadiah tuk aku? uhuhu

Echa said...

mama_iris.. mgkin salah faham... harapnya cepat la selesai kan...

asha.. adiah mende ni wei..hehehe

*Miss Geli^ said...

conferter ...conforter

MamaDamia a.k.a Haiza said...

salam echa...

don't worry dear...hadiah shawl tu dah selamat pun saya dapat...ada bagitau rasanya sebelum ni...dan yang penting shawl tu dah selamat pakai masa raya haritu....hihihi

thank you

zh-ena said...

manusia mudah lupa

::Mamalyna:: said...

wuaa...nama aku takde dalam senarai org yang dapat adiah dari ko...ape kata, ko adiahkan aku kusi rm12.90 tue kat aku...kiranya present tuk lyna bleh? heheheh...

Echa said...

nora.. konforter takde... aku pos baju tuk si kecik je.. hehehe..

mamadamia.. dah dapat yeee..
alhamdulillah.. sbb tak perasan pun ada sebut dah dapat aritu.. neway.. tq yeee...

Echa said...

mamalyna..
ishhh.. korang ni.. hehehehe..
aku tak offer saper nak adiah wei.. aku takut terhutang je.. hehehe.. ala.. lyna, nanti suh mama beli yeeee... kusi mickey.. kaler pink.. aqeef nyer tu spiderman.. tak sesuai tuk gurl.hehehehe

Anonymous said...

I apologise, but, in my opinion, you commit an error. Let's discuss.