Thursday, January 20, 2011

Ya... Memang Aku Jeles!

A'ah... Memang aku jelessssss... 

Arini ada negeri yang amik cuti Thaipusam kan.. 

Bukan jeles tak dapat nak join naik Batu Caves tu... 

Tidak sama sekali.... 

Tapi asal korang cuti je.. memang aku jeles... 

Bila aku cuti... korang tak cuti.. aku suka je.. hahahahahhaa... 

Seronok kan cuti?? Tapi kalau cuti jatuh hari Jumaat pun ok kan?? 

Mesti aku lagi lagi lagi jeles.. hahahahha... 

Aku jeles sangat ni bukan pe.. 

Sbb dengan secara tak sengajanya ... En. Somi pun cuti jugak harini... 

Ada aku kesah? tetap kena bangun awal antar isteri tersayang pegi keje... :p

So, cuti tak cuti.. kita tetap akan bersama pegi keje.. adil kan?? hahahahahhaha...

Kepada kengkawan yang bercuti... SELAMAT BERCUTI YEEEE... 

yang sibuk nak pecah kelapa kat Batu Caves... Selamat jugak la yeeee... 

1 comment:

Nana said...

haih nikmat btol arini
cuti heheehhe