Friday, January 7, 2011

Cerita Jumaat

Sekarang memang siang lambat ke?


Sebulan dua ni... aku pegi keje konfiden je... awal... 


Gelap lagi kat luar.. tapi bila tengok jam... 


Dah pukul 6.45pg... 


Pukul 7.15pg pun gelap lagi... 


Nak kata hari nak ujan.. idak pun ujan... tanda nak ujan pun takde... 


Sekarang Melaka kalau hujan pun sekejap sekejap je... 


Dengarnya kat Pahang... Kelantan Terengganu hujan kan... Khabarnya sampai hari Sabtu ni hujan tak henti... 


Kawan kawan yang kat bahagian negeri sana tu... hati hati la k... 


Tapi suhu sejuk jeeeeee... ada heater pun sejuk.. pelik betul... 


Rasanya belum pindah duduk negeri ada salji lagi ni... 


Kat opis pun kemain sejuk.. dah pakai jaket pun sejuk... 


Keluar opis nak panaskan badan pun sejuk... 


Nampaknya kat opis pun kena ada pendiang api kot... letak ke tepi tb tu... seronok rasanya kot.. :)


Dah sejuk sejuk ni... perut pun asik lapar... makan dah lebih 4 kali satu hari... 


Lemak makin banyak.. saper aku nak salahkan ni?? 


eh.. selamat hari jumaat... 


Berita baik.. Aqeef tak melalak jugak.. pagi ni.. :)


alhamdulillah...

5 comments:

MRS. K said...

kat nilai hari-hari hujan.
time petang je lah..

atty's said...

Kat bangi minggu ni mendung je , ari2 sejuukk..

Ena said...

salam hari Jumaat echa..

:D

umilia said...

aku smpaikan selsema batuk dan kaki asik kejang je sbb kesejukan..adeh..

Nana said...

apa kata ari jumaat yg mulia ni ko tlg

vote..
Kalau bole vote no 2 & 28 heheh
http://ellismelia.blogspot.com/2011/01/jom-undi-peserta-contest-deqlis.html
tq…

hehe