Wednesday, January 19, 2011

Beriadah Petang Jumaat

Sekali sekala.. 
lepas keje... bawak Aqeef g beriadah kat tasik ayer keroh.. 

Bukan selalu kan... 
bila tengok anak riang gembira camni.. ibu ayah pun naik senang ati.. 
Kemain payah nak ajak bergambar camni.. 
Kalau gambar kat celah gelungsur.. celah buai.. kemain cepat.. 
Ni kena paksa.. mata dah pandang tempat lain dah.. hehehe..
Lama dah tak datang sini... ok la dari dulu... 
Dah ada cafe cam kat bawah ni... boleh lepak lepak... 


Kat sini ada menan cam yg dalam gambar tu.. 
Yg kayuh kayuh tu.. aku aritu cm nak naik.. tapi takut berat sebelah.. hahahaha.. 
Kalau nak berkayak pun boleh...




Kalau nak naik couple bolehhh.. 
Nak naik sekampung pun muleh.. hehehehe.. 
Rege aku tak tau.. tak tanya... 
Tapi Aqeef sibuk nak main menan je... 
Sesambil tu kitaorang dok tengok orang buat
Wall climbing ni... seriau je.. kemain tinggi.. 
Kagum betul dua beranak ni.. hehehehee.. 
Sekali sekala camni.. seronok jugak...
Pepetang sepie bawak anak jenjalan kan.. 
Nak selalu tak dapat la... 
Bila tengok anak riang gembira camni... 
Ilang jugak penat balik keje tu.. 
Takpe.. ada masa kita pegi lagi yeeeeee... 

6 comments:

Kaseh said...

cam besh jek..tapi jauh lak hehe.. kalau kaseh nek boat kayuh2 tu pun berat sebelah rasanya..laallala

ciK mOt ©™ said...

ok, aku nak p melaka sekarang..tata...

Echa said...

kaseh.. skang dah ok sket dari dulu.. dulu takde pape sangat pun... skang dah memacam... pepetang ramai yg datang.. beriadah kat sini...

Echa said...

cik mot..
dah sampai ko bitau.. aku tunggu kat bot tu.. hehehehe

Farra Dhelina said...

ala bestnya..tp jauh gak ek..dh lama tak jumpa yg kayuh2 tu..

Drama Mama said...

bestnya tempat ni...nanti kalau pip melaka will surely visit this place!

http://twinkywinkystars.blogspot.com