Thursday, January 13, 2011

Cerita Khamis

salam... 


Sarapan pagi saya pada hari ini adalah Nasi Goreng Daging Black Pepper Lambat... 


Panjang betul namanya kan... 


Memang la panjang.. sbb masa yang diambil tu pesanan ni adalah sangat panjang... 30min ada... 


Mujurlah saya diberikan kesabaran maksimum pagi ni... 


Tunggu dengan senyuman dan telanan air liur je tengok orang lain makan... 


Perut dah berbunyi... Ati sedikit sakit.. tapi senyuummmmmmmmm... :)


Oh ye.. malam tadi.. saya mimpi okkkk.. 


Mimpi ada orang hadiahkan saya 4 helai baju sejuk... 


Agaknya rintihan sal sejuk semalam ada yang mendengar.. lalu memberikannya melalui mimpi... 


apa pun.. tidur malam tadi adalah sangat nyenyak... sbb hujan.. kemain bessss.. CSI pun ntah ke mana... :)


SEkarang gambar memang kurang kat sini... external hard disk saya takde dalam genggaman... 


Tunggu dapat nanti.. saya aplod sikit gambar yeeee... 


Saya ingat nak buat GA secara berperingkat... 


Sesiapa yang sudi nak join.. join la... kalau tak.. takpe... 


Nanti tunggu yeeeeee... GA untuk tahun 2011 ni...:p