Friday, January 14, 2011

Makan-Makan Hari Jumaat

Tengahari ni ada perjumpaan antara PA lama dan PA baru... 

Kemain ramai lagi PA baru.. vogueeee lagi.. segan akak... dengan belaus dan selack je.. 
Bila tengok adik adik PA baru datang perjumpaan macam nak pegi Anugerah Skrin gayanya... 
Terus jalan tunduk jeeee... segan.. 

Tapi tu seme tak penting.. yang paling penting adalah perjumpaan ada POT LUCK.. 
Kan lebih berseri tu... 
Memacam makanan... 

*Nugget
*Buah Epal
*Home Made Choc 
*Home Made Bluberry Cheese Cake
*Timun ngan tomato tuk Nasi Ayam  
*Sumi Jelly Manis
*Kek Gulung
*Tu ada Muffin Coklat.. dalam bungkus tu.. nampak kan?? hehehe
*Ayam Nasi Ayam (Main Menu.. nasi nye tak mik gambo)
*Ada buah mata

Eh ada lagi menu lain... yang gambar ni seme aku cilok je dari fb derang.. bukan aku amik pun.. :)
Ada lagi menu... 

* Spagetthi
*Nasi Impit
*Ayam Rendang
*Jajan / Air

Kenyanggggggg sangat... Alhamdulillah.. rezeki.. 
Eh.. aku bawak apa?? 

Aku tak bawak pape... kata perjumpaan.. yang penting kan kehadiran kan?? 
Dah ada makan tu kira rezeki la.. 
Jangan sesekali kita tolak..
hahahahahaha... 
  

2 comments:

Ena said...

BESTNYERRRR..
MCM2 HADOOOOO.. HEHEHE..

Nana said...

aku agak heran
aku selalu buka blog ko
time aku xmakan..
pstu ko post sal entry makan hahahah